Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusidAutor(id): Philip Kotler
Kujundaja: Alo Mölder
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Liina Kaljulaid
ISBN: 9985939441
Lehekülgi: 236
Sari: Best
Seisukord: kaaned pisut kulunud, mõned märkmed sees, üldiselt normaalses korras raamat
Mõõdud: 156 × 236 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Philip Kotleri nimi on turunduse sünonüüm. Tema raamatuid on müüdud üle 3 miljoni eksemplari ja tõlgitud 20 keelde. Philip Kotleri enimmüüdud raamat «Marketing Management» on The Financial Timesi hinnagul üks parimaid äriteemalisi raamatuid, mis üldse kunagi kirjutatud.
Oma uues raamatus «Kotleri turundus» võtab autor kokku oma 30 aasta pikkuse konsultatsiooni- ja uurimustöö tulemused ja kogemused ning pakub kauaoodatud ja olulisi turundusjuhiseid nii firmajuhtidele kui ka üliõpilastele. Tegemist on ajakohase käsitlusega, mis rajaneb kogu maailmas laineid löönud loengute materjalidel.
Originaali pealkiri: Kotler on marketing. How to create, win, and dominate markets
Märksõnad:
turundus
turundusstrateegiad
e-äri
kõrgkooliõpikud
Sari: Best
Hind:
12,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus,
Külim, 2006, hind: 14,00 eurot
Kaur Kender, Rain Lõhmus, Raha,
Äripäev, 2002, hind: 13,00 eurot
Ülo Vooglaid, Elanikust kodanikuks. Käsiraamat isemõtlejale,
Ülo Vooglaiu Kirjastus, 2019, hind: 19,00 eurot
Toomas Kümmel, Eessõna: Rein Järvelill, Teostus: Ervin Bernhardt, VEB-fond. Kadunud raha,
Ema ja Isa, 2016, hind: 11,00 eurot
Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 15,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus,
Külim, 2006, hind: 8,00 eurot
Paavo Kangur, Kapitali sünd. 25 aastat Ideal OÜ lugu. Esimene raamat, 1990-2015,
Inglisilla Produktsioon, 2016, hind: 6,00 eurot
Helo Tamme, Praktiline värbamisturunduse käsiraamat,
Äripäev, 2019, hind: 30,00 eurot
Rumelt, Richard P. Toimetanud: Ivika Arumäe, Hea strateegia / Halb strateegia. Nende erinevusest ja sellest, miks see tähtis on,
Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot
Seth Godin, Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks,
Fontese Kirjastus, 2000, hind: 7,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2460 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!