Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Controlling Software Projects: Management, Measurement, and EstimatesAutor(id): Tom DeMarco
Kirjastus: Prentice Hall
Linn:
Aasta: 1982
Originaalkeel:
ISBN: 0131717111 (ISBN13: 9780131717114)
Lehekülgi: 284
Seisukord: kaaned kohati kulunud, seljalt pleekinud ja nurkadest natuke katki, templid sees
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 3-5 PÄEVA JOOKSUL. Y005
Controlling Software Projects shows managers how to organize software projects so they are objectively measurable, and prescribes techniques for making early and accurate projections of time and cost to deliver.
Hind:
20,00 EURTeema
Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus alla viimati lisatud:
Võido Rahula, Excel selgeks 3 tunniga. Tabelarvutuse õppevahend,
2003, hind: 5,00 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: PVP-Minimängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 15,00 eurot
Riina Reinumägi, Excel2007 tavakasutajale. Käsiraamat,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 13,00 eurot
Huvitav informaatika II,
Eesti NSV Hariduskomitee, 1989, hind: 4,00 eurot
Alo Linntam, Interneti kodulehe tegemine,
Külim, 2001, hind: 7,00 eurot
Arvo Mägi, OpenOffice.org,
Agitaator, 2002, hind: 11,00 eurot
Viivi Jokk, Dokumentide disain töökeskkonnas MS Word,
TTÜ Kirjastus, 2001, hind: 4,50 eurot
Merike Kaseorg ja Vambola Leping, Informaatika (2. osa),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 4,50 eurot
Mojang, Fortnite. 2. peatükk. Mängujuhend. 100% mitteametlik,
Egmont Estonia, 2020, hind: 8,00 eurot
Võido Rahula, PowerPoint. Loengugraafika. Arvutialane õppevahend,
2003, hind: 3,50 eurot
Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus all on 59 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!