Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Müügiprotsessi seitse astet. Professionaalse müügi käsiraamatAutor(id): Kristel Jalak
Kujundaja: Peeter Paasmäe
Kirjastus: Elmatar
Linn: Tartu
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985832701
Lehekülgi: 152
Seisukord: kohati kulunud kaaned, sisu normaalses korras
Mõõdud: 212 × 295 mm
Suurus: suur formaat, pehme köide
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 008
Suureformaadiline käsiraamat kõigile professionaalse müügitööga tegelejatele. Sellest raamatust saab algteadmisi see, kes alles alustab müügimehe tööd, kuid ka professionaal leiab siit kindlasti midagi sellist, mis on talle uudiseks. Raamatu autor on tegelenud professionaalse müügiga alates 1992. aastast ning on nüüdseks jõudnud end koolitada Eesti, Hollandi ja Saksamaa treenerite käe all. Autor vahendab nüüd raamatus enda õpitud ja ka kogetut teistele.
Autori saatesõnast:
Esimesed müügikogemused sain koolipäevil, mil müüsin klassikaaslastele kirjandeid ja referaate. Maksevahendiks oli šokolaad ja hind (tahvli suurus) sõltus lehekülgede arvust. Ettevõtluse otsese tulemusena tekkis mul äge vastumeelsus igasuguste maiustuste suhtes ja see kestab seniajani.
Professionaalse müügiga alustasin 1992. aastal, asusin tööle müügijuhina. Mingit vastavat väljaõpet mul siis veel ei olnud. Esialgu tundus töö lihtne ja huvitav -- igaüks oskab ju müüa! Kogemuste kasvades aga hakkasin üha enam tajuma teadmiste ja koolituse nappust. Omaleiutatud jalgrattaga võib edukalt sõita külavaheteel, mitte aga püsida konkurentsis rahvusvahelisel rattarallil.
Nüüd olen ennast koolitanud Eesti, Hollandi ja Saksamaa treenerite käe all ning müün omakorda teadmisi-oskusi müügi- ja suhtlemiskursustena.
Heaks müüjaks ei sünnita, küll aga õpitakse. Edu teile sel põneval teel!
Märksõnad:
müügijuhtimine
müümine
käsiraamatud
Hind:
9,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot
Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot
Jaak Roosaare, Aktsiatega rikkaks saamise õpik. Teadmised väärtpaberitest, mis aitavad Sul saavutada rahalist vabadust!,
Leguar Capital OÜ, 2016, hind: 15,00 eurot
MJ DeMarco, Miljonäri kiirtee. Murra lahti jõukuse kood ja ela elu lõpuni rikkalt,
Loogiline OÜ, 2017, hind: 22,00 eurot
Richard Branson, Teeme ära!,
Pilgrim, 2009, hind: 15,00 eurot
Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!