Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Strategy for Sustainability: A Business ManifestoAutor(id): Adam Werbach
Kirjastus: Harvard Business Press Boston
Linn:
Aasta: 2009
Originaalkeel:
Lehekülgi: 240
Seisukord: heas korras raamat
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
The definitive work on business strategy for sustainability by the most authoritative voice in the conversation.
More than ever before, consumers, employees, and investors share a common purpose and a passion for companies that do well by doing good. So any strategy without sustainability at its core is just plain irresponsible - bad for business, bad for shareholders, bad for the environment. These challenges represent unprecedented opportunities for big brands - such as Clorox, Dell, Toyota, Procter & Gamble, Nike, and Wal-Mart - that are implementing integral , rather than tangential, strategies for sustainability. What these companies are doing illuminates the book's practical framework for change, which involves engaging employees, using transparency as a business tool, and reaping the rewards of a networked organizational structure.
Leave your quaint notions of corporate social responsibility and environmentalism behind. Werbach is starting a whole new dialogue around sustainability of enterprise and life as we know it in organizations and individuals. Sustainability is now a true competitive strategic advantage, and building it into the core of your business is the only means to ensure that your company - and your world - will survive.
Hind:
8,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
peatoimetaja Aaro Mõttus; koostajad Gerli Eero, Rita Hillermaa, Arne Koitmäe, Margit Muul, Aaro Mõttus, Mihkel Pilving, Lii Suurpalu, Piret Viljamaa; konsultant Rein Järlik; keeletoimetaja Inna Saaret, Eesti NSV. Eesti Vabariigi Ülemnõukogu XII koosseis 29.03. 1990-29.09. 1992. Statistikat ja ülevaateid,
Riigikogu Kantselei, Eesti Rahvusraamatukogu, 2013, hind: 8,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Jukka Pekkarinen ja Pekka Sutela, Mikro- ja makroökonoomika II,
Tallinna Tehnikaülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Zbigniew Brzezinski, Suur malelaud. Ameerika ülivõim ja geostrateegilised kohustused,
Varrak, 2003, hind: 16,00 eurot
Jaan Leetsar, Ühistute asutamine (õppematerjal ühistegevusnõunikele ja koolidele),
Eesti Ühistegeline Liit, 2001, hind: 3,00 eurot
Stella Zdobnõh, Kuidas koostada rahavoogude aruanne kaudmeetodil?,
Folio, 2006, hind: 4,00 eurot
Uno Mereste, Majandusanalüüsi teooria,
Valgus, 1987, hind: 7,50 eurot
Erik Linnaks, Raamatupidamise teooria (käsiraamat),
Valgus, 1983, hind: 8,00 eurot
Aivar Hundimägi, Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?,
Äripäeva Kirjastus, 2004, hind: 15,00 eurot
Elo Odres, Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini,
Äripäev, 2009, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2483 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!