Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brändeAutor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 316
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.
Eessõna: Anu-Mall Naarits
Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes
kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Merle Lõhmus, Laine Simson ja Helina Vigla, Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus. Käsiraamat,
Vastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Brené Brown, Julgege juhtida,
Äripäev, 2019, hind: 30,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse,
Külim, 2011, hind: 10,00 eurot
Sabine Asgodom, Hermann Scherer, Ja nüüd tulen mina!,
Ilo, 2003, hind: 5,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot
Larry Bossidy ja Ram Charan, Elluviimine. Õpetus sellest, kuidas asjad saavad tehtud,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
Koostanud T. Leito, Välispanoraam 1975,
Eesti Raamat, 1976, hind: 4,00 eurot
Heldur Meerits, Väikesed ja suured,
Amalfi, 2009, hind: 9,50 eurot
Brian Tracy, Omal jõul miljonäriks. 21 saladust, kuidas saavutada majanduslik sõltumatus kiiremini ja lihtsamalt, kui sa arvasid,
Hermes OÜ, 2006, hind: 12,00 eurot
Friederike Beck, Salajane migratsiooniplaan. Kuidas elitaarsed võrgustikud ELi, ÜRO ja ülirikaste fondide kaasabil Euroopat lammutavad,
OÜ Milestone Media, 2019, hind: 15,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2466 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!