Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Alison Gopnik. Toimetanud: Karin Kastehein, Mida beebid mõtlevad. Mida lapse mõttemeel räägib meile tõest, armastusest ja elu mõttest,
Skymarket OÜ, 2013, hind: 14,00 eurot
Alison Gopnik. Toimetanud: Karin Kastehein, Mida beebid mõtlevad. Mida lapse mõttemeel räägib meile tõest, armastusest ja elu mõttest,
Skymarket OÜ, 2013, hind: 9,00 eurot
Kati Murutar, Viimnekuu. Viienda lapse ootamise viimase kuu päevik,
Ühinenud Ajakirjad, 2007, hind: 4,00 eurot
Neil Sinclair; eessõna autor Jan Mager-Jones, Musterisa baaskursus. Kuidas olla musterisa või -hooldaja kuni kolmeaastasele lapsele,
Tammerraamat, 2015, hind: 14,00 eurot
Henry Jakobson, Isa blogi. Esimene aasta,
Ekspress Meedia, 2016, hind: 14,00 eurot
Rudolf Heger, Ulrich Rabenschlag, Laste unerännud. Uni, ärkvelolek ja unenäod. Head ööd, lapsed!,
Johannes Esto Ühing, 2000, hind: 5,00 eurot
Peep Leppik. Toimetanud: Vaiko Tigane, Õpetajana kooliilmas ja ilmakoolis,
EÜK, 2014, hind: 16,00 eurot
Martha Sears ja William Sears, Kuidas luua turvaline kiindumussuhe oma lapsega. Teejuht beebide vanematele,
Väike Vanker, 2007, hind: 14,00 eurot
Kaisu Virkkunen, Muinasjutud ja muinasjutupildid,
Eesti Antroposoofiline Selts, 1992, hind: 4,00 eurot
Susan Stiffelman, Teadlikult lapsevanem,
Ersen, 2018, hind: 20,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1553 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!