Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Strategy for Sustainability: A Business ManifestoAutor(id): Adam Werbach
Kirjastus: Harvard Business Press Boston
Linn:
Aasta: 2009
Originaalkeel:
Lehekülgi: 240
Seisukord: heas korras raamat
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
The definitive work on business strategy for sustainability by the most authoritative voice in the conversation.
More than ever before, consumers, employees, and investors share a common purpose and a passion for companies that do well by doing good. So any strategy without sustainability at its core is just plain irresponsible - bad for business, bad for shareholders, bad for the environment. These challenges represent unprecedented opportunities for big brands - such as Clorox, Dell, Toyota, Procter & Gamble, Nike, and Wal-Mart - that are implementing integral , rather than tangential, strategies for sustainability. What these companies are doing illuminates the book's practical framework for change, which involves engaging employees, using transparency as a business tool, and reaping the rewards of a networked organizational structure.
Leave your quaint notions of corporate social responsibility and environmentalism behind. Werbach is starting a whole new dialogue around sustainability of enterprise and life as we know it in organizations and individuals. Sustainability is now a true competitive strategic advantage, and building it into the core of your business is the only means to ensure that your company - and your world - will survive.
Hind:
8,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Andres Arrak, Raul Eamets, Avo Viiol, Rahvamajandus economicsi alusel (makrotasand I),
Avita, 1992, hind: 6,00 eurot
E. Laane, Juht ja tervis,
Eesti ENS Riikliku Agrotööstuskomitee Info- ja Juurutusvalitsus, 1987, hind: 3,00 eurot
Toimetanud Margit Sutrop, Eesti Naisüliõpilaste Selts 1911-1991,
Eesti Naisüliõpilaste Selts, 1991, hind: 6,00 eurot
Euroopa Liidu Komisjon, Ühtne turg,
Perioodika, 1996, hind: 4,00 eurot
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, Ameerika Ühendriikide Väikeettevõtete Administratsioon, Sinu äriplaan,
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, 1994, hind: 9,00 eurot
koostaja Silva Anspal, Külavanema käsiraamat. Teine vihik, Dialoog,
Eesti Väikelinnade ja Külade Liikumine ''Kodukant'', 2001, hind: 10,00 eurot
John Westwood, Turundusplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 3,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2441 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!