Turunduse alused, Ann Vihalem, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse alused
Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296

Seisukord: normaalses seisukorras raamat

Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.

Majandusteaduskond

Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.


Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.

Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud

Hind: 18,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Andres Arrak, Raul Eamets, Avo Viiol, Rahvamajandus economicsi alusel (makrotasand I),
Avita, 1992, hind: 6,00 eurot

E. Laane, Juht ja tervis,
Eesti ENS Riikliku Agrotööstuskomitee Info- ja Juurutusvalitsus, 1987, hind: 3,00 eurot

Toimetanud Margit Sutrop, Eesti Naisüliõpilaste Selts 1911-1991,
Eesti Naisüliõpilaste Selts, 1991, hind: 6,00 eurot

Euroopa Liidu Komisjon, Ühtne turg,
Perioodika, 1996, hind: 4,00 eurot

Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, Ameerika Ühendriikide Väikeettevõtete Administratsioon, Sinu äriplaan,
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, 1994, hind: 9,00 eurot

koostaja Silva Anspal, Külavanema käsiraamat. Teine vihik, Dialoog,
Eesti Väikelinnade ja Külade Liikumine ''Kodukant'', 2001, hind: 10,00 eurot

John Westwood, Turundusplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 3,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot

Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot

John Tschohl, Teeninduskunst,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2441 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud