Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahuloluAutor(id): Lars-Olof Næssén
Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Silvi Nemvalts
Lehekülgi: 120
Seisukord: normaalses korras raamat
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 057
Originaali pealkiri: Bättre service
Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
õppematerjalid
Hind:
8,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Andres Arrak, Raul Eamets, Avo Viiol, Rahvamajandus economicsi alusel (makrotasand I),
Avita, 1992, hind: 6,00 eurot
E. Laane, Juht ja tervis,
Eesti ENS Riikliku Agrotööstuskomitee Info- ja Juurutusvalitsus, 1987, hind: 3,00 eurot
Toimetanud Margit Sutrop, Eesti Naisüliõpilaste Selts 1911-1991,
Eesti Naisüliõpilaste Selts, 1991, hind: 6,00 eurot
Euroopa Liidu Komisjon, Ühtne turg,
Perioodika, 1996, hind: 4,00 eurot
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, Ameerika Ühendriikide Väikeettevõtete Administratsioon, Sinu äriplaan,
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, 1994, hind: 9,00 eurot
koostaja Silva Anspal, Külavanema käsiraamat. Teine vihik, Dialoog,
Eesti Väikelinnade ja Külade Liikumine ''Kodukant'', 2001, hind: 10,00 eurot
John Westwood, Turundusplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 3,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2441 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!