Kangelane ja lindprii Kuidas Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Postieeskirjad. Kinnitatud NSV Lii..""Tartu Ülikooli ajaloo küsimusi X""Tahan kõike teada""Poiss pimedusest""Zoli""Детская военно-мор..""Hauka süda""Ring ümber teiste""Kangete meeste kanged joogid. Väg..""Outer Space or Bust!""Koduse kasvatuse mureküsimusi""Juku suusakool""''Kupra'' algus (1987. a.)""Inimene Aspelund. Jutte aastaist 1..""Matkalle mukaan. Suomi-viro-suomi ..""Lood igasugu ilusatest ja imeliste..""Kunst olla õnnelik. Elamisõpetus""Raamatupidajale. Rahvusvahelised r..""Loodus. Ebatavalised nähtused""Putukalugu""Perekond Thibault I-IV""Leiutised, mida ei osatud oodatagi""Surmatoov armastus""Aquitaine'i progressioon""Üldine ajalugu 15""My Sister, the Serial Killer (Minu..""Mowgli""Tilliga ja tillita: retsepte Eesti..""Prometheuse pettus""Teosed 1-7""Kuidas (v)allutada mehi. Kohtingua..""Meri, meri""Eestikeelne ajakirjandus 1766-1940..""A. H. Tammsaare on öelnud""Forest management and protection i..""Näomaalingud lastele""Aastaajad""Uut maad otsimas. Agraarne ümbera..""Eesti loodusuurijate seltsi 150 te..""Eesti ajaloo lugemik põhikoolile...""Edward VIII (1894-1972). Troonist ..""Pimeduse kütkes""Matemaatilise statistika tabelid I..""Juhtum Vaiksel tänaval (jutustus)""Tagalata magalata. Valitud luuletu..""Meie tütrekese album. Hello Kitty""See oli sel ajal kui...""Estland. Geschichte und Gegenwart ..""Neli kaunist kleiti. Luuletusi aas..""Tarkuseraamat. Uut ja huvitavat""Just sellist Eestit. Eesti vabarii..""Eesti ajalugu. Õpik 11. klassile""Keel on lahti + DVD""Imeline draakon""Luugiga lehm""Tallinna parfümeeria ja toidurasv..""Sulesepad II osa. A. H. Tammsaare ..""Ilusast naisest ei saa head muumia..""Ajavärin""Kuulsaid XVII-XVIII sajandi matema..""Ohver. Kättemaks on minu...""Maarahva elujõud- müüdid ja teg..""For Girls and Boys Instead of Toys""Vihma ja tähtede ööd""Välk südames""Kapsatoidud""Keerdülesandeid, mis veidi seotud..""Tööõpetus 1.-4. klassile. Oska ..""Red Terror. Repressions of the Sov..""Püha Susanna ehk Meistrite kool. ..""When Gods Spoke: Researches and Re..""Jõud sinu sees""Põhjamaade ajalugu""Puberteedieelikute kasvatamine. La..""Meelelahutusest teadmisteni. Mitme..""Eesti linnade, alevite ja alevike ..""Mis värvi on sinu langevari. Prak.."
77 tk kogusumma: 730,31 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
Autor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp


Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.

Eessõna: Anu-Mall Naarits

Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes

kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Mariana Hagström, Indrek Teder ja Risto Rüütel, Konkurentsiõigus ettevõtjale,
Äripäev, 2006, hind: 15,00 eurot

Rein Kaarepere, Saldo,
SE & JS, 1999, hind: 6,00 eurot

Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot

Niklas Luhmann, Ühiskonna ühiskond 1-3. Peatükid 4-5,
EKSA, 2021, hind: 29,00 eurot

Malcolm Gladwell, Väljavalitud. Lugu edust ja edukusest,
Menu Kirjastus, 2012, hind: 22,00 eurot

Maaja Vadi, Juhid juhtimisest. Eesti kogemus,
TÜ Kirjastus, 1998, hind: 10,00 eurot

Investeeringuarvutlus,
Külim, 1999, hind: 15,00 eurot

Madis Peil. Toimetanud: Argo Sieger, Töökeskkond ja tööohutus 2015. Käsiraamat praktikule,
Ten-Team, 2013, hind: 20,00 eurot

Max Landsberg, Motiveerimise kunst,
Varrak, 2003, hind: 8,00 eurot

Inno Tähismaa ja Irja Tähismaa, Vaba ühiskonna raamat,
I2 Kirjastus, 2009, hind: 4,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2392 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud