Teema:
Pealkiri:
Muusikalise kontegelikkuse ühendused identiteedi ja diferentsigaAutor(id):
Kujundaja: Karl-Kristjan Videvik
Kirjastus: Tallinna Ülikool
Linn:
Aasta: 2009
Originaalkeel:
ISBN: 9789985586488
Lehekülgi: 398
Seisukord:
Suurus: kõvas köites
Sisu:
Käesolev raamat on esimene mahukam ühispublikatsioon Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia koolimuusika instituudi ning filosoofilise ja pedagoogilise antropoloogia keskuse juures alates 2004. a. sügisest kujunema hakanud teadusliku uurimisrühma töös. Artiklite autoriks on EMTA koolimuusika instituudi juhataja Airi Liimets ning tema doktorandid. Millele osutab raamatu pealkiri? Vastused antud küsimusele võrsuksid loomulikult eelkõige teekonda kui tervikut läbides, kuid kõige enam leiab selleks otseseid viiteid raamatu sissejuhatavast ja väljajuhatavast osast. Pealkirja tähendus selgub järgmiste oluliste mõistete omavahelisest seosest: kontegelikkus, muusikalisus, ühendus, identiteet, diferents. Sisu: Sissejuhatuseks Airi Liimets. Distsiplinaarsest, aporeetilisest ning mittedistsiplinaarsest mõtlemisest Muusika ja sotsiaal-kultuuriline tegelikkus Airi Liimets. Muusika noorte elustiilis ja nüüdisaja koolikultuuris Marit Mäesalu. Kuidas, kus ja miks kuulavad noored muusikat? Kerri Kotta. Muusikaanalüüs kui kuulamine Kulla-Siiri Sassian, Airi Liimets. Muusika rollist setode koduses kasvatuskultuuris Airi Liimets. Küsivast inimesest ehk Eesti muusikaüliõpilaste ajalisustamisviisid ruumajas ning suhe surma Muusika(õpetus) ja ruumajalis-looline tegelikkus Reet Liimets, Airi Liimets. Inimene ruumajalisena lugusid jutustades aega otsimas Tiiu Ernits. Relatiivse astmesümboolika kasutuselevõtust Eestis ja Voldemar Tammani osa selles Nelli Kübarsepp. Muusikaõpetust Eesti üldhariduskoolides 1940-1944 (õppekavade ja laulikute näitel) Anu Kõlar. Cyrillus Kreek muusikaõpetajana Läänemaal Mirja Markson, Airi Liimets. Legendaarne muusikaõpetaja Jaan Pakk: vaateid elu- ja tegevuskäigule ning metaindividuaalsusele Muusika ja pedagoogiline tegelikkus Airi Liimets. Millest võib kõnelda (muusika)õpik kui kultuurimärk ehk mida peaksin silmas õpikut kirjutades Lilian Reinmets, Airi Liimets. Muusika põhimõistete tundmisest põhikooli ja gümnaasiumi õpilaste hulgas Hanna Renter-Reintamm. Aktiivõppe meetoditest muusikaloo õpetamisel gümnaasiumis Lii Karro. Muusikakasvatus eakatele Meri-Liis Laherand. Olla teadlane või mitte olla? Tulevaste õpetajate käsitused teadusest, teadlastest ning endast teadlasena Väljajuhatuseks Airi Liimets. (Muusika)kasvatus kui inimese ja olemise diferents
Märksõnad:
filosoofia ja loogika
pedagoogika
kasvatus
muusikaajalugu ja -teooria
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Muusikalise kontegelikkuse ühendused identiteedi ja diferentsiga, , Tallinna Ülikool 2009Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
alla viimati lisatud:
all on 0 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!