Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Dünaamilised andmestruktuuridAutor(id): Rein Jürgenson
Kirjastus: TTÜ Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1996
Originaalkeel:
Lehekülgi: 96
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 145 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmes köites
Sisu:
#T099# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL
Märksõnad
dünaamilised andmestruktuurid
struktuurprogrammeerimine
kõrgkooliõpikud
Hind:
4,00 EURTeema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
Parimad arvutimängud II,
Ersen, 1997, hind: 5,00 eurot
Rein Jürgenson, Programmeerimine kolmanda põlvkonna arvuteile,
Valgus, 1977, hind: 6,00 eurot
Jaak Pihlau, Infotehnoloogia käsiraamat koolidele ja iseõppijatele II. Arvutivõrgud ja multimeedia,
Külim, 1998, hind: 14,00 eurot
Ülo Kaasik, Jüri Kiho, Mare Koit, Kuidas programmeerida,
Valgus, 1990, hind: 7,00 eurot
Sergei Solovjov, Aleksei Andašev, Windows algajatele,
Arvutileht Edit, 2001, hind: 6,00 eurot
Gennadi Slavin, Programmeerimine programmeeritaval mikrokalkulaatoril Elektroonika Б3-34,
Valgus, 1988, hind: 4,00 eurot
Jordan Maron, Stephanie Milton ja Paul JR. Soares, Minecraft. Esimene käsiraamat,
Egmont Estonia, 2013, hind: 13,00 eurot
Vello Hanson, Arvi Tavast, Arvutikasutaja sõnastik. Inglise-eesti,
Ilo, 1999, hind: 6,00 eurot
Koostajad [ja toimetajad] Kai Pata & Mart Laanpere, Tiigriõpe. Haridustehnoloogia käsiraamat,
Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 14,00 eurot
Arvo Mägi, Microsoft Windows 98 käsiraamat,
GT Tarkvara, 1998, hind: 7,00 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 399 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!