Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Reklaam väikeettevõttesAutor(id): Aivar Tamm (koostaja)
Kirjastus: Estada
Linn:
Aasta: 2001
Originaalkeel:
ISBN: 998592679X
Lehekülgi: 284
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 150 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, kõva kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 098
Sisu:
Reklaam marketingi konkurentsivahendina
Mis on reklaam
Reklaami toimimine
Reklaami eesmärgid
Sihtgrupi määratlemine
Reklaamieelarvega seotud otsused
Reklaamivahendid ja nende valimine
Reklaamiseadus
Reklaamialase tegevuse järelvalvet teostavate asutuste määramine
Reklaamiseaduse täiendamise seadus
Reklaamiseaduse rakendamisega seotud õigusaktide muutmise seadus
Hind:
6,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti.,
Koolibri, 2004, hind: 9,00 eurot
Jon M. Huntsman, Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajal,
Pilgrim, 2012, hind: 12,00 eurot
Robert I. Sutton, Huggy Rao, Suurepärasuse kasvatamine. Kuidas saavutada rohkem, rahuldumata vähemaga,
Äripäev, 2015, hind: 25,00 eurot
Jorma Ollila ja Harri Saukkomaa, Võimatu edu. Kasvulava Nokias,
Äripäev, 2015, hind: 22,00 eurot
Jason Calacanis, Ingel. Kuidas investeerida tehnoloogiaidufirmadesse – väärt nõu ingelinvestorilt, kes tegi sajast tuhandest dollarist sada miljonit,
Äripäev, 2020, hind: 28,00 eurot
Urmas Arumäe, Pereettevõtluse käsiraamat. N⁰ 1 Eestis,
Eesti Pereettevõtjate Liit, 2015, hind: 20,00 eurot
Elizabeth Doty, Kompromissilõks. Kuidas olla edukas ilma hinge müümata,
Äripäev, 2011, hind: 9,00 eurot
Hannes Kuhlbach, Andrus Lauren, Peeter Prisk, Kinnisvaraõpik,
Agitaator, 2001, hind: 18,00 eurot
Guy Browning, Juhtimine rohujuure tasandil,
Varrak, 2003, hind: 15,00 eurot
Jüri Sepp; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, rahvamajanduse instituut, Institutsiooniökonoomika,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 12,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2474 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!