Parem teenindamine Kuidas enesearenduse Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Tervisekasvatus põhikoolile""Saksad surevad, mõisad põlevad""Minu raviraamat 3. Ravimine ravimt..""Kuidas metsa osteti""Конникът / Rider""Idamaine massaaž. Korea ja Jaapan..""Eesti keele õpik 3. klassile. 1. ..""Reumatoloogiliste haigete eluga to..""Väike Merineitsi ja merenõid Urs..""Ajastute igatsus. Jeesuse elu""Füüsika vannis""Naise töö ei saa iial valmis""Uue Testamendi sõnastik. Lühikon..""Füüsika 9. klassile. Soojusõpet..""Arenda võimeid. Ande avastamine, ..""Eesti populaarteaduslik kirjandus...""Sõna õigel ajal""Üle linna Vinski""Ühe valu anatoomia""Pikker 1989/8""Valge Vaikus""Sügavad mäluaugud ehk: äkki sa ..""Õmblemine""Преферанс""Kogutud evangeelsed laulud. Nootid..""Suurusundid""Põllumehe käsiraamat. IV osa. Lo..""Ai, liigesed! Terviseraamat. Osteo..""ENSV 1990. a. üldlaulupeo laule ..""Taimsed ravimid""Lood Jeesusest""Mona Lisa abielu. Eelrafaeliitide ..""Laulab Georg Ots""Siluett lastele 1979""Pikker 1990/21""Agronoomia 1936/6. Põllumajandusl..""Pöial-Liisi""Armastuse saar. Jutustusi""Elu suured küsimused""Ülitundlik inimene. Mis aitab, ku..""Eeva laul. Viimaste päevade alleg..""Vananemine ja psüühika""Laulud""Vesinikust kuni... ?""Meelte maagia""Peeter ja mina""Juviklased. Romaanitsükkel. II k..""Netinalju Stalinist. Интерн..""Kurjuse kuningriik. Uurimus kurjus..""See juhtus raamatukogus. Tõestis..""Karjamajandus 1927/8. II aastakäi..""Lihtsalt magama. Kurnatud vanema t..""Tuli ja rattad. Vesteid tehnikakul..""Soome keel iseõppijale. Kesktasem..""Kogutud luuletused"
55 tk kogusumma: 466,70 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Næssén

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Silvi Nemvalts
Lehekülgi: 120

Seisukord: normaalses korras raamat
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 057

Originaali pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
õppematerjalid

Hind: 8,00 EUR
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud