Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus alla viimati lisatud:
Teresa Barker, Dan Kindlon ja Michael Thompson, Kaini kasvatamine. Poiste hingeelu kaitsmine,
Balti Raamat, 2003, hind: 14,00 eurot
Eckhart Tolle, Siin ja praegu: kohaloleku jõud,
Pilgrim, 2004, hind: 15,00 eurot
Hille Pajupuu, Kuidas kohaneda võõras kultuuris?,
TEA Kirjastus, 2000, hind: 9,00 eurot
Ene Grauberg, Loogika ja vaidluskunst,
Olion, 1989, hind: 4,00 eurot
Niels Peter Rygaard, Kiindumushäirega laps,
MTÜ Igale Lapsele Pere, 2014, hind: 25,00 eurot
Isabelle Filliozat, See on hullem, kui ma kartsin! Kuidas läbida uste prõmmimise periood vanuses 12–17,
Otto Wilhelm, 2018, hind: 15,00 eurot
Elaine Mazlish, Adele Faber, Õed ja vennad rahujalal. Kuidas aidata oma lastel ühe katuse all elada ja ise sealjuures ellu jääda,
Canopus, 2011, hind: 17,00 eurot
Tor Norretranders, Helde mees,
El Paradiso, 2004, hind: 15,00 eurot
Koostanud A. V. Petrovski, Üldpsühholoogia. Õpik pedagoogilistele instituutidele,
Valgus, 1975, hind: 4,00 eurot
Jakob Saks, Uus Kool. Visioon hariduse jätkusuutlikust strateegiast,
Integraloogia Instituut, 2011, hind: 17,00 eurot
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus all on 3909 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!