Teema: Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet
Pealkiri:
Parimad arvutimängud IIAutor(id):
Kirjastus: Ersen
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Krista Kirsimäe
Lehekülgi: 232
Seisukord: kohati kulunud kaaned, raamatukogu ja raamatukogust mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 3-5 PÄEVA JOOKSUL. 276
Suurem osa kirjeldatavatest mängudest on juba saanud klassikaks või pretendeerivad.
Teave, mida pakutakse kirjeldatud mängude kohta, hõlmab kogu võimalikku spektrit - alates kõige elementaarsematest asjadest, mida vajavad vaid algajad, kuni mõnede mängude põhjaliku lahendamiseni seal, kus see on praktiliselt võimalik.
Märksõnad:
arvutimängud
Hind:
5,00 EURTeema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
Tanel Tammet, Teejuht võrgumaailma,
Ilmamaa, 1997, hind: 7,00 eurot
Jaak Pihlau, Infotehnoloogia käsiraamat koolidele ja iseõppijatele II. Arvutivõrgud ja multimeedia,
Külim, 1998, hind: 11,00 eurot
koostanud Ü. Kaasik., Programme kõigile. Süsteemi TEX põhimõisteid,
Tartu Ülikool, 1992, hind: 5,00 eurot
Alo Linntam, Microsoft Visual Basic 6.0 kasutamine (koos selgitavate näidetega),
Külim, 2005, hind: 12,00 eurot
Parimad arvutimängud II,
Ersen, 1997, hind: 5,00 eurot
Rein Jürgenson, Programmeerimine kolmanda põlvkonna arvuteile,
Valgus, 1977, hind: 6,00 eurot
Ülo Kaasik, Jüri Kiho, Mare Koit, Kuidas programmeerida,
Valgus, 1990, hind: 7,00 eurot
Sergei Solovjov, Aleksei Andašev, Windows algajatele,
Arvutileht Edit, 2001, hind: 6,00 eurot
Gennadi Slavin, Programmeerimine programmeeritaval mikrokalkulaatoril Elektroonika Б3-34,
Valgus, 1988, hind: 4,00 eurot
Vello Hanson, Arvi Tavast, Arvutikasutaja sõnastik. Inglise-eesti,
Ilo, 1999, hind: 6,00 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 399 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!