Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglitAutor(id): Raul Rebane
Kujundaja: Einike Soosaar
Kirjastus: Menu Meedia OÜ
Linn: Tallinn
Aasta: 2019
Originaalkeel:
ISBN: 9789949686070
Lehekülgi: 184
Seisukord: normaalses korras raamat, pühendus sees
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, pehmes köites
Sisu:
Raamat on sõnumiga inimestele, kellel on vaja kas töö või sisemise vajaduse sunnil rääkida suurema arvu inimestega kui oma lähem ring. Esinemis- ja avaldamisvõimalused on viimastel aastatel kasvanud plahvatuslikult ja järjest rohkem on vaja arvamusi ja arvajaid.
Kuidas kujundada oma esinemiste ideoloogiat (oma lugu), kuidas koostada sõnumeid, kuidas valmistuda esinemisteks kuni riietuseni välja on raamatus kokku võetud 8 reegliga. Oma kogemusi jagavad Eesti tippajakirjanikud, kellel on kümnete tuhandete intervjuude kogemusi. Raamatu harjutused on koostatud viisil, et neid on võimalik ka kodust üksi teha ja saavutada kiiresti oma oskuste paranemine.
Kaasaeg ei ole aga ainult võimalused, vaid ka suured riskid imagole. Kriiside ja ohtude peatükkidest on võimalik õppida, mida nende vältimiseks tuleb teha.
Raamatu ideoloogia võtab kokku mõte „Täna oli viimane päev sinu elus, kui sul võis tekkida mõte suhelda meediaga ilma ettevalmistuseta!“
Märksõnad:
Menu Meedia OÜ
meedia
teleajakirjandus
meediasuhted
avalik esinemine
ärevus
emotsioonid
psühholoogiline ettevalmistus
enesejuhtimine
nõuanded
harjutused
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit, Raul Rebane, Menu Meedia OÜ 2019Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Karl Homann, Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse I,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2008, hind: 6,00 eurot
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur. Toimetanud: Aita Nurga, Ärimudeli generatsioon. Praktiline juhend visionääridele, mängureeglite muutjatele.,
Eesti Rahvusraamatukogu, 2014, hind: 25,00 eurot
Robert S. Kaplan, Robin Cooper, Kulu ja tulemus,
Fontes, 2002, hind: 25,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2008, hind: 20,00 eurot
Koostaja Ilkka Taipale, 100 Soome innovatsiooni,
Leo Mechelin säätiö, 2017, hind: 15,00 eurot
Heldi Kikas, Epp Koger ja Sirje Mets, Tööstuskaubaõpetus,
Argo, 2007, hind: 12,00 eurot
koostanud Ester Šank; eessõna: Rein Veidemann, President [valik Vabariigi Presidendi Arnold Rüütli kõnedest],
Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 11,00 eurot
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs,
Külim, 2000, hind: 12,00 eurot
Rein Müllerson, Demokraatia – kas inimkonna tulevik? Tingimusliku ja kontekstuaalse lähenemise vajalikkusest demokraatia levitamisel,
Tallinna Ülikool, 2013, hind: 6,00 eurot
Anu Reiljan, Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused. Õpik,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2227 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!