Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing IAutor(id): Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut
Kujundaja: J. Malkov
Kirjastus: EMI kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1993
Originaalkeel:
Lehekülgi: 205
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11 1
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 116
«Marketing I» käsitleb juhtimist, keskkonda, turgu ja toodet turunduse seisukohalt, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerika turunduspraktikast.
Märksõnad
turundus
õppematerjalid
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11
Hind:
5,00 EUROtsing autori järgi:
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
koostaja: Ann Vihalem, Turunduse alused. Valitud loengud ja turundusterminid,
1995, hind: 4,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Juraj Nemec, Jacek Prokop, Tiina Randma, Mirko Vintar ja Glen Wright, Haldusjuhtimine Kesk- ja Ida-Euroopa siirderiikides. Teooria ja juhtumianalüüsid,
Elmatar, 2003, hind: 10,00 eurot
Pascal Fontaine, 12 lugu Euroopa Liidust,
Euroopa Liidu Väljaannete Talitus, 2011, hind: 4,00 eurot
koostaja: Ann Vihalem, Turunduse alused. Valitud loengud ja turundusterminid,
1995, hind: 4,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände,
Fontese Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Kristjan Liivamägi, Tõnn Talpsepp, Tarvo Vaarmets, Rahaedu põhimõtted. Kuidas haarata kontroll oma rahaasjade üle ja saavutada rahaline vabadus,
Argo kirjastus, 2020, hind: 31,00 eurot
Aleksander Levin, Ants Aasma, Matemaatilised meetodid majanduses,
Argo, 2013, hind: 7,00 eurot
K. Kerem, M. Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus. Teine täiendatud trükk koos harjutusülesannete koguga (õpik),
Balti Majandusjuhtide Koolitusprogramm, 2000, hind: 9,00 eurot
Kristi Saare, Kuidas alustada investeerimisega,
Asrai Capital OÜ, 2021, hind: 17,00 eurot
Peter Schöber, Kohalik omavalitsus. Tänapäevase kohaliku omavalitsuse idee,
Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 8,00 eurot
Sirje Sinilind, Mõningatest rahvuspoliitika aspektidest. Visand nõukogude rahvuspoliitika kriitikaks Eestis 1940-1983,
Eesti Rahvusfond, 1983, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2464 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!