Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Täiuslik müügijõud. Maailma parimate müügimeeskondade kuus parimat praktikatAutor(id): Derek Gatehouse
Kujundaja: Rein Soonsein
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2014
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadri Metsma
ISBN: 9789949523573
Lehekülgi: 300
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: pisut kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 155 × 217 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 327
Igal aastal kulutatakse miljardeid personalitöö, müügikoolituste, motivatsiooniekspertide, coach'ide ja lisatasude peale, kuid keegi pole seni andnud tõestatud valemit, mille abil saaks kokku panna tipptegijatest müügimeeskonna.
Derek Gatehouse on aastakümneid selle valemi kallal pead murdnud. Et kindlaks teha, mis teeb inimesest tippmüüja ja miks mõnes müügimeeskonnas on palju tipptegijaid, küsitles ta enam kui 2000 juhti. Tema leiud löövad kõikuma tavaarusaama inimeste töölevõtmisest, koolitamisest ja juhtimisest ning müügimeeskonna premeerimisest.
Sellest raamatust leiate juhtnöörid sellise müügijõu ülesehitamiseks, mis ei kasvata teie seniseid müügitulemusi mitte protsentides, vaid kordades. Need põhimõtted on välja sõelutud tuhandete müügimeeskondade tööd jälgides ning maailma parimatelt õppides. Need on praktikas palju kordi järele proovitud ja neid saab rakendada iga ettevõte.
Olete kindlasti märganud, et osa müüjaid oleks justkui müügitöö jaoks sündinud – nad võivad kõik maha müüa. Tipptasemel müügitöötajad müüvad järjepidevalt tunduvalt rohkem kui nende keskmised kolleegid, ilma et nad oleksid kunagi lahti löönud ühtegi müügiraamatut. Kuidas kindlaks teha, millise andega inimesi on just teie müügitöö jaoks vaja, kuidas need inimesed üles leida, nende ande avaldumist soodustada ning tööd õigesti motiveerida, sellele kõigele annab Derek Gatehouse vastuse.
Gatehouse on katsetanud kõiki levinumaid personalipoliitikaid, müügiprotsesse, koolitusmetoodikaid ja juhtimissüsteeme ning jõudnud järeldusele, et suurem osa neist ei kasvata püsivalt müügitulemusi. Enamik maailma parimaid müügimeeskondi kasutab aga kuut lihtsat praktikat, mis on edu saavutamiseks kriitilise tähtsusega ja nendest käesolev raamat räägibki. Raamatus antakse sammsammulised juhised, kuidas kuue parima praktika abil ehitada üles täiuslik müügimeeskond ja luua õiged tingimused parimate tulemuste saavutamiseks.
Originaali pealkiri The perfect salesforce : the 6 best practices of the world's best salesteams. Eesti keeles
Märksõnad
müümine
müügijuhtimine
müügisuhtlemine
müügijuhid
käsiraamatud
Sari: Äripäeva raamat
Hind:
25,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostaja Ilkka Taipale, 100 Soome innovatsiooni,
Leo Mechelin säätiö, 2017, hind: 6,70 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Eelarvestamine - üks strateegilise controllingu juurutamise eeldusi organisatsioonis,
Rafiko, 2004, hind: 18,00 eurot
Paul Tammert, Poliitilised valikud türannia ja heaoluriigi vahel,
Aimwell, 2017, hind: 15,00 eurot
Richard Branson, Teeme ära!,
Pilgrim, 2009, hind: 15,00 eurot
Robert Greene, 48 võimuseadust,
Ersen, 2001, hind: 20,00 eurot
Stephen M. R. Covey, Usalduse kiirus. Kuidas usaldusväärsus hoiab kokku aega ja raha,
Väike Vanker, 2007, hind: 18,00 eurot
Kalle Kägi ja Urmas Võimre, Käibemaks,
Äripäev, 2007, hind: 5,00 eurot
Veiko Väli, Margit Rand, Jüri Järvlaan, Äri karid. Kuidas firmajuht saab ohtusid ära tunda ja vältida,
Estada, 2003, hind: 8,00 eurot
Koostanud T. Leito, Välispanoraam 1975,
Eesti Raamat, 1976, hind: 4,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 17,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2478 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!