Teema: Kultuur
Pealkiri:
Ihu ja hingega internetis - kuidas mõista sotsiaalmeediat?Autor(id): Katrin Tiidenberg
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789985588383
Lehekülgi: 363
Sari: Acta Universitatis Tallinnensis. Socialia
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras (ümber köidetud)
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 027
Milleks uurida internetti? Kas sotsiaalmeedia on ainult teismelistele? Ega ükski mõistlik inimene vist selfisid ei postita? Katrin Tiidenbergi «Ihu ja hingega internetis: kuidas mõista sotsiaalmeediat?» on esimene eestikeelne sissevaade interneti-, ja sotsiaalmeediauuringutesse.
Raamat selgitab paeluvalt ja mõistetavalt võrgutehnoloogiast vahendatud inimsuhtluse ja minaloome erinevaid tahkusid, põimides põnevate originaaluurimuste andmeid rahvusvaheliste uuringute asjalike tõlgendustega. «Ihu ja hingega internetis» on mõeldud kõigile, keda huvitab inimeseks olemine tänases digitaalselt rikastatud elukeskkonnas.
Raamat juhatab lugeja selgelt ja mõistetavalt läbi digielu võtmemõistete, arutledes platvormilubavuste, muutuvate kultuurinormide, visuaalse eneseväljenduse, digitaalse minaloome, online-kogukondade, digitaalse kehalisuse ning kehtivaile tavadele vastuhakkamise üle. Ehkki sellele, kuidas ja miks inimesed sotsiaalmeediat kasutavad, ei ole võrgutehnoloogiast palistatud ja kiirelt muutuvas maailmas ajatut ja universaalset vastust, pakub autor vajaliku ülevaate viimaste aastate teemakohastest teadusuuringutest, soovitab keeruka situatsiooni mõistmiseks sobivaid analüütilisi raamistikke ning illustreerib seda kõike empiiriliste andmetega.
«Ihu ja hingega internetis» on inimkeskne, sotsiaalteaduslik käsitlus võrgustatud maailmas inimeseks olemise, suhtlemise ja suhestumise kogemustest ja tulemustest.
Dr. Katrin Tiidenberg on Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi sotsiaalmeedia ja visuaalkultuuri dotsent ning järeldoktorant Taanis, Aarhusi Ülikooli Kommunikatsiooni ja Kultuuri instituudis. Tema teadustöö keskendub digitaalselt rikastatud suhtluse, visuaalse eneseesitluse ja mõlemaga seotud kultuuriliste normide uurimisele.
Märksõnad
võrgusuhtlus
mina-esitus
sotsiaalsed võrgustikud
sotsiaalmeedia
Internet
infoühiskond
analüüs
meediauuringud
Acta Universitatis Tallinnensis. Socialia
minaloome sotsiaalmeedias
Hind:
7,00 EURTeema
Kultuur alla viimati lisatud:
Madis Jürgen, Liibanon 2011. Seitsme eestlasest jalgratturi röövimine Bekaa orus ja sellele järgnenud 114 päeva 23.3-17.7.2011,
Go Group, 2012, hind: 13,00 eurot
koostajad Cecilija-Rasa Unt, Ita Serman; toimetaja Ita Serman, Leedulased,
Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutus, 2005, hind: 5,00 eurot
Helika Mäekivi, Keerukast klaariks. Kantseliit ja tema kaaslased,
Eesti Keele Instituut, 2020, hind: 10,00 eurot
Mayday Estonia. Tragöödia Läänemerel,
Baltic News Service, 1994, hind: 4,00 eurot
Nigel Rees, Head kombed. Suhtlemine ja etikett,
Perioodika, 1995, hind: 5,00 eurot
Helika Mäekivi, Argo Mund, Tuuli Rehemaa; koostaja Helika Mäekivi ; toimetaja Egle Pullerits, Õigekirjutuse näpunäiteid,
Keelehooldekeskus, 2013, hind: 7,00 eurot
Friedrich Reinhold Kreutzwald (kogunud ja ümber töötanud), Kalevipoeg,
Eesti Raamat, 1951, hind: 25,00 eurot
Hendrik Relve, Argo Moor, Fred Puss, Mall Hiiemäe, Maret Prits, Pille Runnel, Raul Meel, Ain Erik, Harri Jõgisalu, Mets ja kultuur,
Eesti Roheline Liikumine, 1997, hind: 4,50 eurot
Valve Värk, Rahvakalendri tähtpäevi. Tavandeid,
Eesti Õppekirjanduse Keskus, 1991, hind: 7,00 eurot
Korporatsioon Rotalia; toimetaja ja eessõna: Oliver Lukason, Tagasi koju? Konverents eestlaste repatrieerumisest ( 17. mai 2007 Tartu Ülikooli Raamatukogu konverentsisaalis),
Korporatsioon Rotalia, 2008, hind: 8,00 eurot
Kultuur all on 4851 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!