Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing IAutor(id): Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut
Kujundaja: J. Malkov
Kirjastus: EMI kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1993
Originaalkeel:
Lehekülgi: 205
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11 1
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 116
«Marketing I» käsitleb juhtimist, keskkonda, turgu ja toodet turunduse seisukohalt, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerika turunduspraktikast.
Märksõnad
turundus
õppematerjalid
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11
Hind:
5,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Rahamaailma vägevad II osa,
Eesti Raamat, 1981, hind: 4,00 eurot
Roode Liias, Kinnisvarakeskkonna kujundamise põhimõtted,
TTÜ kirjastus, 2003, hind: 10,00 eurot
Karl Marx, Kapital II osa. Poliitilise ökonoomia kriitika. II raamat: Kapitali ringlemise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1958, hind: 12,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 17,00 eurot
René Arvola, Turunduskommunikatsioon,
Külim, 2002, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Jaana Liigand ja Anu Virovere, Organisatsioonikäitumine. Käsiraamat,
Külim, 2005, hind: 9,00 eurot
August Aarma, Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus,
Külim, 1996, hind: 8,00 eurot
Ene Vaskmaa, Finantsjuhtimise alused,
Ilo, 2004, hind: 9,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimise alused. Ettevõtte rahandus,
Külim, 1999, hind: 14,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2430 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!