Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
KultuuriturundusAutor(id): Bonita M. Kolb
Kirjastus: Atlex
Linn: Tartu
Aasta: 2005
Originaalkeel:
Tõlkija: Krista Kallis
ISBN: 9789985957462
Lehekülgi: 190
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 175x245
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Raamat kirjeldab uut tüüpi võistluslikku keskkonda, milles kultuuriorganisatsioonid tänapäeval tegutsema peavad, ning seda, kuidas selles keskkonnas uute väljakutsetega toime tulla. Tänapäeva kultuuritarbija on varasemast erinev: piirid "kõrgkultuuri" ja "popkultuuri" vahel on tema jaoks üha ähmasemad ning publik ootab kultuurikogemust, mis ühtlasi lahutaks meelt. Autor tutvustab strateegiaid, mille abil tekitada inimestes kultuuri tarbimise harjumust, maksmata seejuures lõivu kultuurikorralduse reeglile number üks: tarbija maitse ei tohiks juhtida kunstiteose valmimist. Raamat keskendub enim turunduse aspektidele, mis on seotud nende uute väljakutsetega, näiteks sihtgrupi määratlemine, kultuuri reklaamimine ja kultuurinähtuse või -sündmuse positsioneerimine meelelahutusest küllastatud kultuuriturul. Eraldi peatükid on pühendatud uue kultuuritarbija analüüsimisele, turunduse rollile kultuuriorganisatsioonis, kultuuritarbija motivatsioonile ja valikutele, turu sihtgruppideks jagamisele, publikuuringutele, "kultuuritootele" ja selle publikuni viimisele, hinnapoliitikale ja toetustele ning reklaamile-promotsioonile.
Originaali pealkiri Marketing for cultural organisations. Eesti keeles
Märksõnad:
Atlex
kultuuriorganisatsioonid
kultuuriturundus
turundusstrateegiad
positsioneerimine (maj.)
turu segmentimine
konkurentsivõime
kultuuriturundus
kultuuriorganisatsioonid
kultuuritööstus
turundus
turustus
sponsoreerimine
publik
auditoorium (meedia)
turundusstrateegiad
kultuurikorraldus
kõrgkooliõpikud
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Napoleon Hill, Mõtlemist muutes rikkaks. Rikastumise käsiraamat,
Ilo, 2009, hind: 15,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 15,00 eurot
Jim Rohn, 7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks. Ameerika väljapaistva ärifilosoofi eduõpetused,
Nebadon, 2003, hind: 14,00 eurot
Brian Finch, Äriplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 5,00 eurot
Eleonora Mäger, Kullo Kabonen, Maili Torma (toimetajad), Kuidas kujundada oma karjääri,
Eesti Keele Sihtasutus, 1998, hind: 10,00 eurot
Claes Britton, Rootsi ja rootslased,
Svenska institutet, 2001, hind: 6,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa enne palgatööst loobumist,
Sinisukk, 2008, hind: 13,00 eurot
Eesti majandus 1989-1999,
Äripäev, 1999, hind: 8,00 eurot
Anthony Robbins, Raha - valitse mängu,
Pilgrim, 2017, hind: 24,00 eurot
Burke Hedges, Mõistujutt torujuhtmest,
Silm, 2006, hind: 12,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2390 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!