Teema: Kalendrid, märkmikud
Pealkiri:
Inglise keel 2008. Kalender. Lihtne keeleõpe. Harjutused. Dialoogid, jutudAutor(id): toimetanud Margot Mahlapuu
Kirjastus: Ersen
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel: saksa keel
Tõlkija: Marika Varjas
ISBN: 9789949123889
Lehekülgi: 0
Seisukord: kaaned kohati kulunud, esikaas natuke rebenenud, sisu korras
Suurus: taskuformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 119
Märksõnad
inglise keel
õppematerjalid iseõppijaile
kalendrid
Hind:
4,00 EURTeema
Kalendrid, märkmikud alla viimati lisatud:
Kalender 1965. 25 reproduktsiooni eesti nõukogude kunstist,
Kunst, 1964, hind: 4,00 eurot
Gondo Olevsoo (koostaja), Kalender 1990,
Eesti Raamat, 1989, hind: 2,50 eurot
Koostanud Hille Karm ja Hallar Lind, Noortekalender 1988,
Eesti Raamat, 1987, hind: 4,00 eurot
Õpilase meelespea 1951-1952. Kalender kogumik,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1951, hind: 8,00 eurot
Koostanud Gondo Olevsoo, Kalender 1999,
Olion, 1998, hind: 4,00 eurot
Koostanud: Gondo Olevsoo, Kalender 1993,
Olion, 1992, hind: 4,00 eurot
Kunstikalender 2010,
2009, hind: 5,00 eurot
Koostanud Kaido Kama ja Jaan Pulk, Võro-Seto tähtraamat ehk kallendri 1992. aastaga pääle. Kolmas aastakäük,
Võro Keele ja Kultuuri Fond, 1991, hind: 2,00 eurot
Võro-Seto tähtraamat 2004 vai kallendri 2004. aastaga pääle,
Võro Selts VKKF, 2003, hind: 2,70 eurot
Koostanud M. Jõeveer, Tartu Tähetorni kalender 1990. aastaks. LXVI aastakäik,
Valgus, 1989, hind: 4,00 eurot
Kalendrid, märkmikud all on 258 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!