Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaidAutor(id): Agu Vahur
Kujundaja: Estel Eli
Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel:
ISBN: 9789949434060
Lehekülgi: 183
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: korralik raamat
Mõõdud: 146 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105
Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.
Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet.
Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.
Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.
Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.
Märksõnad:
tööjõud
töötajad
personali värbamine
värbamistestid
Sari: Äripäeva raamat
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot
Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot
Jaak Roosaare, Aktsiatega rikkaks saamise õpik. Teadmised väärtpaberitest, mis aitavad Sul saavutada rahalist vabadust!,
Leguar Capital OÜ, 2016, hind: 15,00 eurot
MJ DeMarco, Miljonäri kiirtee. Murra lahti jõukuse kood ja ela elu lõpuni rikkalt,
Loogiline OÜ, 2017, hind: 22,00 eurot
Richard Branson, Teeme ära!,
Pilgrim, 2009, hind: 15,00 eurot
Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!