Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuksAutor(id): Carlos Gil
Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789949694631
Lehekülgi: 232
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.
Originaali pealkiri The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
juhtimine
majandus
Hind:
35,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Naiskodukaitse. Tegevuse ülevaade 2011-2012,
Naiskodukaitse, 2013, hind: 10,00 eurot
Anni Lietonen, Anniina Jokinen, Natalia Ollus, Tunne oma alltöövõtuahelat. Abivahendid vastutustundlikule ettevõtjale,
HEUNI, 2020, hind: 12,00 eurot
James OBrien, Tööotsing ja turundus,
Sotsiaalministeerium, 2000, hind: 7,00 eurot
Rein Kaarepere, Saldo,
SE & JS, 1999, hind: 6,00 eurot
Raul Eamets, Anneli Kaasa, Helje Kaldaru, Eve Parts ja Viktor Trasberg, Sissejuhatus majandusteooriasse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 15,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 11,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 7,00 eurot
Tom Asacker, Liivakastitarkus. Ärimaailm ja lapsepõlvetalent,
Kirjastuskeskus, 2004, hind: 5,50 eurot
Iwar Unt, Tulemuslikud läbirääkimised,
Äripäeva Kirjastus, 2005, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2404 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!