Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Mõjukuse valemAutor(id): Elo Odres
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2009
Originaalkeel:
ISBN: 9789949434602
Lehekülgi: 160
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: normaalses seisukorras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 280x196
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Kuidas tõusta hinnatud spetsialistist kogu valdkonna eksperdiks või kuidas võiks tippjuhist saada arvamusliider kogu ühiskonnas? Kui olete kolleegidele tõestanud, et olete parim spetsialist firmas või naudite juhina kõigutamatut liidripositsiooni, mida siis oma kogutud mõjukuskrediidiga edasi teha?
„Mõjukuse valemi“ järgi võrdub mõjukus tuntus pluss usaldusväärsus. Usaldusväärsus omakorda sisaldab veel mitmeid komponente, nagu maine, kompetentsus, sõltumatus, missioon. Tuntus üksi ei tee veel kedagi autoriteediks, kui sellega ei kaasne usaldusväärsust. Teiselt poolt võite olla küll väga usaldusväärne, aga kui tahate oma teadmiste ja oskuste abil midagi saavutada, siis peate ka enda olemasolust teada andma. Kui laialt see ette võtta, sõltub sellest, kui kõrgeid sihte seate. Kui sihid on kõrged, siis see raamat on teile, lubab autor Elo Odres.
Märksõnad:
Äripäev
Äripäeva raamat
suhtekorraldus
meediasuhted
suhteturundus
juhtimine
autoriteet
usaldusväärsus
eksperdid
liidrid
Hind:
11,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Milton Friedman, Kapitalism ja vabadus,
Eesti Avatud Ühiskonna Instituut, 1994, hind: 20,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 18,00 eurot
Harry Roots, Organisatsioonikultuuri tüübid,
Sisekaitseakadeemia, 2002, hind: 8,00 eurot
Jüri Liiv, Suur rohepesu käsiraamat,
Hea Lugu, 2023, hind: 24,00 eurot
Charles Wilson, Tulusad kliendid. Kuidas neid ära tunda, arendada ja hoida,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 12,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon,
Külim, 2002, hind: 15,00 eurot
Merle Lõhmus, Laine Simson ja Helina Vigla, Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus. Käsiraamat,
Vastus, 2002, hind: 9,00 eurot
Tõnu Mauring, Isiklik müük,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 7,00 eurot
Robert Heller, Eduka müügi põhitõed,
Koolibri, 2001, hind: 4,50 eurot
Majandus, poliitika all on 2392 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!