Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
ReklaamipsühholoogiaAutor(id): Talis Bachmann
Kujundaja: Tiina Alver
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 2005
Originaalkeel:
ISBN: 9985576640
Lehekülgi: 400
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 165 × 245 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Esimese eestikeelse reklaamipsühholoogia ja -teooria raamatu ilmumise järel 1994 on minevikku vajunud juba kümmekond aastat. Vahepeal on muutunud nii maailm kui suhtumine sellesse, mida, kuidas ja kellele reklaamida.
Reklaamipsühholoogia raamat jõuab nüüd lugejateni uuendatud variandis, kus autor on rõhutanud rohkem reklaami kui psühholoogilise mõjustamise küsimusi. Ühelt poolt seetõttu, et just selles aspektis on praeguses Eesti reklaamipraktikas (nii äris kui poliitikas) näha suurimaid vajakajäämisi ja möödalaskmisi.
1994. aasta raamatus toodud, tollal enamasti vaid teadusringkondades käsitlemist leidnud mõisted ja nähtused on maailma reklaamiala õpikutes ning loengukursustes saanud nüüdseks üldkasutatavateks.
Ka siinses ülevaates on neid täpsemalt selgitatud ja põhimõisted koondatud raamatu lõpus asuvasse sõnastikku.
2., täiend. tr.
Märksõnad
reklaamipsühholoogia
kõrgkooliõpikud
Hind:
30,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Tom Asacker, Liivakastitarkus. Ärimaailm ja lapsepõlvetalent,
Kirjastuskeskus, 2004, hind: 5,50 eurot
Naiskodukaitse. Tegevuse ülevaade 2011-2012,
Naiskodukaitse, 2013, hind: 10,00 eurot
Anni Lietonen, Anniina Jokinen, Natalia Ollus, Tunne oma alltöövõtuahelat. Abivahendid vastutustundlikule ettevõtjale,
HEUNI, 2020, hind: 12,00 eurot
James OBrien, Tööotsing ja turundus,
Sotsiaalministeerium, 2000, hind: 7,00 eurot
Rein Kaarepere, Saldo,
SE & JS, 1999, hind: 6,00 eurot
Raul Eamets, Anneli Kaasa, Helje Kaldaru, Eve Parts ja Viktor Trasberg, Sissejuhatus majandusteooriasse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2005, hind: 15,00 eurot
Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 11,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 7,00 eurot
Iwar Unt, Tulemuslikud läbirääkimised,
Äripäeva Kirjastus, 2005, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2404 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!