Teema: Psühholoogia, psühhiaatria ja neuroteadus
Pealkiri:
Unistused ja ihad. Jutud seksuaalsusest lihtsas keelesAutor(id): Satu Hyttinen
Kirjastus: Menu Meedia
Linn:
Aasta: 2022
Originaalkeel:
ISBN: 9789949686667
Lehekülgi: 80
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 260x210
Suurus:
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Selle raamatu eesmärk on aidata vestelda inimsuhetest ja seksuaalsusega seotud teemadest lihtsas keeles.
Raamatus on 30 lühilugu. Igaühes on mingi probleem, mis võib noore inimese elus ette tulla. Lugude ja kõrvalolevate piltide abiga saab mõelda sobivaid lahendusi ja tegutsemismudeleid.
Lood on jagatud kuude eri teemasse:
O meeldimine ja armumine
O käimine
O seks üksinda ja kahekesi
O turvalisus ja tervis
O unelmad ja ihad
O tulevikuplaanid
,,Unistused ja ihad" sobib seksuaalhariduse abimaterjaliks või vestluse abimaterjaliks kodudesse.
Raamatu on kirjastatud koostöös Tartu Ülikooli seksuaaltervise ja uuringute keskusega.
Originaali pealkiri Haaveita ja haluja. Eesti keeles
Märksõnad:
Menu Meedia
lastekirjandus
psühholoogia
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Unistused ja ihad. Jutud seksuaalsusest lihtsas keeles, Satu Hyttinen, Menu Meedia 2022Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Psühholoogia, psühhiaatria ja neuroteadus alla viimati lisatud:
Earl Nightingale, Hoiak. Sul on igal juhul õigus, sa kas suudad või ei suuda! Kõik sõltub sinu hoiakust,
Million Mindset, 2017, hind: 6,00 eurot
Aaro Toomela, Ülevaade psühholoogiast I. Taju, mälu ja mõtlemise psühholoogia,
Koolibri, 1999, hind: 15,00 eurot
Martti Paloheimo, Mauri Rouhunkoski, Mirja Rutanen, Avameelselt abielust,
Valgus, 1974, hind: 5,00 eurot
Martha Davis, Patrick Fanning, Matthew McKay, Suhtlemisoskused. Kehakeel. Tutvuste sõlmimine. Peresuhted. Seksuaalsuhted. Partneri mõjutamine. Suhted tööl,
Väike Vanker, 1998, hind: 18,00 eurot
Dale Carnegie, Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi,
Eesti Psühholoogide Liit, 1990, hind: 6,00 eurot
Edwin Louis Cole, Maksimaalne Mehelikkus. Juhend perekonna ellujäämiseks,
Eesti Kristlike Meeste Teenistus, 2015, hind: 13,00 eurot
Fritz Riemann, Hirmu põhivormid. Süvapsühholoogiline uurimus,
Johannes Esto Ühing, 1995, hind: 15,00 eurot
Maria Teiverlaur, Ego kaitsemehhanismid. Kuidas me psühholoogiliselt kaitseme oma mina,
Külim, 2003, hind: 14,00 eurot
Calvin S. Hall ja Vernon J. Nordby, Sissejuhatus Jungi psühholoogiasse,
Väike Vanker, 2007, hind: 23,00 eurot
Jüri Saarma, Vananemine ja psüühika,
Valgus, 1992, hind: 4,50 eurot
Psühholoogia, psühhiaatria ja neuroteadus all on 769 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!