Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Väärtushoiakutel põhinev juhtimineAutor(id): Ken Blanchard, Kersti Cilmer ja Michael O'Connor
Kujundaja: Peeter Paasmäe
Kirjastus: Elmatar
Linn: Tartu
Aasta: 2004
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Heli Leek
ISBN: 9949406250
Lehekülgi: 138
Seisukord: kaaned pisut kulunud, sisu korras
Suurus: tavaformaadis, kõvas köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
Raamat räägib sellest, kuidas ettevõtted võivad organiseerimises uuele tasemele jõuda.
Autorid näitavad, kuidas organisatsioonid saavad pühenduda äriajamisele viisil, mis võimaldab kõigil osapooltel -- omanikel/aktsionäridel, töötajatel, klientidel ja teistel -- võitjaks jääda.
Raamatus antakse praktiline tegevuskava, mis selgitab ning korrastab organisatsiooni tegevust kõigil tasanditel ja igas valdkonnas, ning aitab välja tuua selgepiirilised ja funktsionaalsed põhiväärtused, mille kogu organisatsioon omaks võtab.
Pakutakse välja selge meetod nende väärtushinnangute määratlemiseks ning rakendamiseks, et saavutada organisatsiooni, grupi, meeskonna ning üksikisiku eesmärke.
Originaali pealkiri Managing by values. Eesti keeles
Märksõnad
juhtimine
väärtusorientatsioon
väärtusjuhtimine
eesmärkjuhtimine
hoiakud
organisatsioonikultuur
organisatsiooniarendus
investeeringuanalüüs
muutused
Ameerika Ühendriigid
Hind:
9,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ekke Lainsalu, Palgatööga rikkaks. Kuidas lõpetada enda odavmüük ja saada turu parimat palka,
Ekke Lainsalu, 2019, hind: 20,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?,
Küppar & Ko, 2012, hind: 12,00 eurot
Välisluureamet, Eesti rahvusvahelises julgeolekukeskkonnas 2022,
Välisluureamet, hind: 4,00 eurot
Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot
Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot
Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!