Parem teenindamine Kuidas enesearenduse Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Õnnetus. New York Times'i Bestsel..""Vabaduse väravad. Valik tekste 19..""A kiilt rahvas kynõlõs... Võrok..""Tumedad linnad. 2006-2008""The Shark Mutiny""Euroopa Liidu keskkonnapoliitika (..""Seiklus vanalinnas""Reporter""Tüdruk nimega Billy""Veterinaaresmaabi""Riik ja usukoondised Euroopa sotsi..""Kuninga kõne. Kuidas üks mees pÃ..""Mäng vabadusega""Meil siin Juuni tänavas""Eesti NSV ravimtaimed""Jeti lood""Laste tantse""Laiskvorstid""Molière'i elu ja looming""Emadepäev""Mistral's Daughter""Henry VIII viimane naine""Anna Galante""Välispanoraam 1983. Ülevaade lõ..""Oht. New York Times'i bestseller""Kuidas hävitada mainet II""RantÅ¡o""Südamelaul""Domina""Veiste parasitoosid""Aiandus ja mesindus""Juriidiliselt on kõik korrektne""Sisyphose müüt""Eesti Entsüklopeedia 5 (KONJ-LÕU..""Taani prints Hamlet, nuhk. Üks pi..""Armuleib (novellid)""Koka-aabits. Eesti toit + DVD""Valemeid matemaatikast""Estonian Customs And Traditions""Muinsuskaitse aastaraamat 2020""Jaan Kross and Russian Culture. Wo..""''Kalevala'' kui kunstiteos""Kahtlusalune""Sügaval läänes""Kadumised""Harjunpää ja politseiniku poeg. ..""Vaikelu leivaraasukestega""Isa talus""Jalutuskäigud ja kohvijoomised. K..""Välismaa autod""Martin Körber. Elutee ja -töö""Kultuurkarjamaad põllumajanduslik..""Leinaliiliate varjus""Taavet Soovere elu ja surm. Romaan""Igavesti I. Surematud""Ristideta hauad I""Põllumajandusloomade sigimatus""Looma- ja linnukasvataja tööterv.."
58 tk kogusumma: 423,50 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Næssén

Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Silvi Nemvalts
Lehekülgi: 120

Seisukord: normaalses korras raamat
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 057

Originaali pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
õppematerjalid

Hind: 8,00 EUR
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Næssén, Avita 1997 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 55 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2025 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud