Teema:
Pealkiri:
Kaubanduslik reklaam ja dekoreerimise alusedAutor(id): Tamara Jablotšnikova, Alisa Arhipova
Kujundaja: T. Aru, Tiiu Aru
Kirjastus: Valgus
Linn:
Aasta: 1967
Originaalkeel:
Tõlkija: M. Rüüdja
Lehekülgi: 96
Seisukord:
Suurus: kõvas köites
Sisu:
Kaubandusliku reklaami ja dekoreerimise aluste kursusele mõeldud õpik annab tulevastele müüjatele vajalikke teadmisi kaubandusliku reklaami alal. Raamatu esimesse ossa on paigutatud vajalikud andmed nõukogude kaubandusliku reklaami kohta, reklaamivahendid, nende klassifikatsioon ja lühike iseloomustus, vaateakende ehitus ning nende variandid. Raamatu teises osas kirjeldavad autorid praktiliste kogemuste põhjal peamiste toidu- ja tööstuskaupade gruppide dekoratiivse väljapaneku tehnikat, annavad konkreetseid soovitusi kaupade paigutamiseks vaateakendele, vaateaknainventari kasutamiseks, efektiivseima värvide kombinatsiooni valikuks jne.
Märksõnad:
tarbekunst
õpikud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Kaubanduslik reklaam ja dekoreerimise alused, Tamara Jablotšnikova, Alisa Arhipova, Valgus 1967Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
alla viimati lisatud:
all on 0 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!