Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaidAutor(id): Tim Hughes, Matt Reynolds
Kujundaja: Tiina Ubar
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari
ISBN: 9789949694877
Lehekülgi: 240
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 210x148
Suurus: Pehmekaaneline
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.
Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.
„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
• Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
• Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
• Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
• Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?
Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
Originaali pealkiri Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
müümine
müügijuhtimine
e-turundus
sotsiaalmeedia
kliendisuhted
käsiraamatud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Anu Reiljan, Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused. Õpik,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot
Tiina Saar, Kuidas võita maailma parim töökoht,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2005, hind: 11,00 eurot
Juri Artamonov, Viktor Levin, Vladimir Tsvetov, Rahamaailma vägevad IV,
Eesti Raamat, 1989, hind: 4,00 eurot
Mari Meel, Sissejuhatus ärieetikasse,
Külim, 2003, hind: 13,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?,
Küppar & Ko, 2012, hind: 12,00 eurot
Avo Reinvald, Keskkonnaseisundi reguleerimine majandusmeetoditega,
Tartu Ülikool, 1992, hind: 4,00 eurot
Paul Luhtein, Ivo Manfred Rebane ja Hannes Walter, Eesti riiklikud teenetemärgid. The Estonian state decorations. Les decorations nationales de lEstonie,
SE & JS, 1998, hind: 25,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimise alused. Ettevõtte rahandus,
Külim, 1999, hind: 15,00 eurot
Ruth Alas, Personali juhtimine. Inimressursi juhtimine,
Külim, 1997, hind: 4,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2227 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!