Turunduse alused, Ann Vihalem, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Armastusse minek""Küsimus"
2 tk kogusumma: 11,00 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse alused
Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296

Seisukord: normaalses korras raamat, nimi sees

Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.

Majandusteaduskond

Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.


Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.

Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Otsing autori järgi:

Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot

koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot

Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot

Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot

Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot

Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot

Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot

Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot

Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Milton Friedman, Kapitalism ja vabadus,
Eesti Avatud Ühiskonna Instituut, 1994, hind: 20,00 eurot

Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 18,00 eurot

Harry Roots, Organisatsioonikultuuri tüübid,
Sisekaitseakadeemia, 2002, hind: 8,00 eurot

Jüri Liiv, Suur rohepesu käsiraamat,
Hea Lugu, 2023, hind: 24,00 eurot

Charles Wilson, Tulusad kliendid. Kuidas neid ära tunda, arendada ja hoida,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 12,00 eurot

Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot

Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon,
Külim, 2002, hind: 15,00 eurot

Merle Lõhmus, Laine Simson ja Helina Vigla, Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus. Käsiraamat,
Vastus, 2002, hind: 9,00 eurot

Tõnu Mauring, Isiklik müük,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 7,00 eurot

Robert Heller, Eduka müügi põhitõed,
Koolibri, 2001, hind: 4,50 eurot



Majandus, poliitika all on 2392 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud