Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Tartu. Fotoalbum""Kolm põrsakest. Väike pappraamat""Tallinn (fotoalbum)""Räägime eesti keeles! Räägime ..""Apteeker Melchior ja Tallinna kroo..""Teadvustamine. Uus vääring""Põhjanael""Vana-Idamaade ajalugu (ülikoolide..""Kergesti kasutatav feng shui. 168 ..""Meie saladus""Veskitont Niglas""Kahekõne Leo Normeti päevaraamat..""Плацдарм «попадан..""Suvitusromaan""Onu Tomi onnike, ehk, neegrite elu..""Igal linnul oma rohi""Käsiraamat organisatsioonidele""Aru puru (Осколки разу..""Eluaseme energiasäästlik hooldam..""Bioloogia. XII klass. Üldbioloogi..""Mere katedraal""Geomeetria. Stereomeetria. Keskkoo..""Kirss süldil""Neli monoloogi Püha Jüri asjus""Hämmastav kasutute faktide raamat""Need teod süüdistavad. Dokumenta..""Fantastilised elukad ja kust neid ..""Sortside saladused VIII. Järvamaa..""Nobe näpp""Pombi ja esivanemate kuld""Big data imaginaries of data pione..""Gaudeamus 50""Pime mets""Pärnu""Nelja tiivaga lind""Eesti Naine 1947/4""Klarinetiskola I. Klarinettenschul..""Tare poole tõttaja III""Nisse-Per Õnne otsimas. Nisse-Per..""Enesesisendusest - kuidas oma mõt..""Ellujäämise käsiraamat. Kuidas ..""Oled armukade?""Kangakudumine""Louis XIV (1638-1715). Suure sajan..""Kaks elu""Jootetööd. Käsiraamat""Jutte loomadest""Trükipakud""Kuidas armutakse mehesse, kes elab..""Der wunderliche Spiegel""Looming 1990/11""Aafrika loomad 3D-fotodel. Wildlif..""Metsamoori ravimtaimed. Kodused re..""Akadeemia 1995/8""Kas tunned meid""Näidendid II""Tomat""Patriits (romaan)""Vallutaja Aleksander Suur""English. Step by step 2. Pupil's b..""Teekonna lõpp""Kangakudumise käsiraamat""Venemaa ustavad pojad""Viharaamat""Draakon. Muinasjutt kolmes vaatuse..""Mälumängud lastele: põnev looma..""Kinnimüüritud aken""Kitzbergist Raudsepani. Eesti näi..""Eesti Noorsoopoliitika ülevaade: ..""Eesti Vabadussõja ajalugu II. Kai..""Eesti rahvakunst tekstiilis. Näit..""Missioon""Islamimaailma ajalugu. Vanadest ar..""Ameerika Ühendriikide valitsemiss..""Valge tiiger""Tadžiki muinasjutte. Saja rahva l..""Inimesed minu elus. Eesti mälu""Kehakultuur. 1985/4 veebruar""NLKP ajaloo ülevaade""Minge üles mägedele. 2. köide""Naistepuna ja vereurmarohu ravioma..""Valgus kätest (2. osa). Inimese t..""Dorfi suvi""Tahan Soome elama! Teejuht: konkre..""Pelgupaik""Teine Eesti. Eeslava. Eesti isesei..""Peterburi""Naha all""Mis on filosoofia""Kirjandusteooria lühikursus"
90 tk kogusumma: 793,70 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud