Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Koperniku sündroom""Kodu Jessiele""Jutlused aastatest 1985-1988""Väejooga kodus. Praktiline teejuh..""Paarismäng""Laulgem poisid...""Kolm arbuusiseemet. Usbeki muinasj..""Varjatud koopa saladus""Sultan Cemi juhtum (ajalooline rom..""Tudori roos""Muinasjutud""Pilvealused""Jõuluüllatus""Printsess avalikkuses (2. osa). Pr..""Klatšimoorid""Mahajäetud naiste klubi""Kõik need aforismid""Puuonni kaksikute seiklused metsik..""Põder""Öö jõuab meile järele""Valge kana ja kuldsõrg. Provence..""Baklava klubi""Rõõmusõnum. Küsimusi avatud pi..""Ookean""Saadikud""Matemaatika 7. klassile 2. osa""Truud sõbrad""Hakkame mänguasjadega loopima""Iga päev""Tuli ja raud""Hispaania armuke""Tunne oma võimeid""Equestria girls. Bändide võistlu..""Нострадамус: новые..""Südame tõusud ja mõõnad""Let's Keep Talking. Inglise kõnek..""Nägemus""Sallie lood""Noolest raketini""Tuglase leek loidab. Tuglase Selts..""Сотворение Карамз..""Pruunkaru""Laukapuu""Väike raamatutuba. Lugusid lastel..""Mõistetud galeeriorjusse""Onu Tomi onnike. Eesti Päevalehe ..""Erakõned""Suur mereretk""Tõeotsingu radadel. Valik sõnav..""Pöialpoiss""Prohvet Joseph Smithi tunnistus""Täiuslik pärand. Perekonnaasjad ..""Pimesi""Mäng tulega""Põgenemine""Võlunõel ja teised jutud""Akadeemia 2001/10""Karl Marxi tarkuseraamat""Kodu maailma lõpus""Käelugemise saladusi""Halastuslask""Lummutis""Sinaida Jurjevskaja kontsert 14.11..""Дерево боевых иску..""Kuninglikult untsus. Kuidas usalda..""Kooli-koor I""Väike Mukk (muinasjutt)""Gurini utoopia""Härjapõlvlane Itsitaja ja teised..""Kolm venda. Kesk-Aasia muinasjutte""Minotaurus""Suveöö unenägu""Äri ja erinevad kultuurid""Verbrechen und Strafe (Kuritöö j.."""Mina olen ...". Seeriakõned 1985""Inger""101 haigust, mida te saada ei taha""Kadunud armu meri""Matsi põhi""Maksimka""Tapasaaduste tehnoloogia""Salaja konverentsile""Kostiliste lõunalaud""Ma olen siin""Süütu""Inglite aeg""Mina, Claudius (romaan Tiberius Cl..""Tavalise turistina Sri Lankas ja I..""Akadeemia 1996/3""Armunud kummitus""Trilby""Vihma ja tähtede ööd""Suvemaja""Kristiina, see keskmine""Host""Hispaania armuke""Kangelane. Kolmas raamat""Talurahvaliikumine Eestis aastail ..""Põhja-Tartumaa talud 1582-1858 (4.."
99 tk kogusumma: 671,70 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud