Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Vares-Barbaruse valitsus. Ajalooli..""Salambo""Kunst 1991/01 (76)""Peggy Sue ja vaimud 1. Sinise koer..""Väike Tjorven, Pootsman ja Mooses""Ajast, mis pole minevik. Õpetajat..""Üleloomulikud lood""Veterinaarparasitoloogia""Melanhoolia""Parfüümi essents""Vabadus paguluses. XIV Dalai-Laama..""Õigusfilosoofia (1. osa). Sisseju..""Keemia IX klassile""Linnuvere lugu""Ajutiselt surnud. Romaan""Kolhoosnikud. Jutte kolhoosiajast...""Kolmekümne sarga saar""Malerei und Graphik in der DDR""Roomlaste elulood""Mehe ikkest priiks""Lavastaja Grigori Kromanov. Mäles..""Mehed ja koerad (jutustused)""Täheke 2017/6""Kassandra ja hunt""Eesti maksuseadused koos rakendusa..""Teater. Muusika. Kino 1992/3. Eest..""Ja väntab härg. Pamflette""Suurepärane Bardelys""Seitse venda""Tervistavad joogid. 60 tervise kos..""Agatha Raisin ja armastus, valed n..""Pool hingest""Kodutud koerad ja üksikud hinged""Kivide aed. Etüüde, refleksioone..""Sõna, linn, riik""Purpurkeiser""Kuulsusrikas võitlustee. Nõukogu..""Siimu õunapuu. Lugusid lastele""Jookse, jänku""Inimene, ühiskond, kultuur. 2, Ke..""Looming 2023/7""Surma puudutus""Malerei des Rokoko""Soolise võrdõiguslikkuse seadus...""Palun õnnelikuks""Rukkirahu""Viski""Ristisõjad kui seiklus. Pühakud,..""Draakon Rudolf""Võimatud võimalused""Eksleja I""OLEMAS 16 magnetit! Karupoeg Puhh...""Нити амбиций""Rahvapärimuste koguja 3""Männid ja suits""Plastmassist südamega madonna. Re..""Mis lill see on?""Patrianide ülestõus. Star Trek""Valguse aine""Anna Raudkats oma ajas""Häbi""Lindude jooginõu. Põimik lühilu..""Maakodu""Jutustused""Väike maailm (romaan). 2. osa""Jaanik(a)""Ta teeb seda meelega! Mis toimub 6..""Raamat maitsvast ja tervislikust t..""Maakõrtsid ja hobupostijaamad Ees..""Vihmapiisad. Teosed 5""Saladuslik aed. Kriminaaljutustus""Kunst 1992/02""Saladuse jälgedes""Endel Lippmaa. Mees parima ninaga...""Kodumurre 19""Sotsiaaltöö 2008/6""Laps tahab klassi kammitsaist laht..""Neli jutlust leeripäevaks""Vaimulikud loosungid 2005""Saint-Pholieni kiriku poodu. Leske..""Tarzani džunglijutud I""Lumi sulab""Sööda tootmine piimakarjale""Gitandžali. Luuletused""Oma majapidamine. Jutte Eestist""Nutikaid ideid isemajandamiseks""Mesindus 1987"
87 tk kogusumma: 675,98 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud