Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Kirsten A. Hansen, Roxane K. Kaufmann ja Steffen Saifer, Demokraatiat õpime lapsest peale. «Hea alguse» lasteaedade kogemused,
Avatud Ühiskonna Instituut, 1996, hind: 6,00 eurot
Dr. Thomas Gordon, Tark lapsevanem,
Väike Vanker, 2003, hind: 17,00 eurot
Talvi Märja, Merle Lõhmus, Larissa Jõgi, Andragoogika. Raamat õppimiseks ja õpetamiseks,
Ilo, 2003, hind: 22,00 eurot
Dorothy Einon, Mängime ja õpime. 130 toredat tegevust 2-6-aastastele,
Varrak, 2004, hind: 20,00 eurot
Adele Faber, Elaine Mazlish, Lisa Nyberg, Rosalyn Anstine Templeton, Kuidas rääkida lastega nii, et nad õpiksid kodus ja koolis,
Ersen, 2011, hind: 15,00 eurot
Clenn Doman, Kuidas väikelast lugema õpetada,
Katherine, 1992, hind: 5,00 eurot
Margit Kagadze, Reelika Kiivit, Merike Kull, Kai Part, Seksuaalkasvatus. II ja III kooliaste. Õpetajaraamat,
Tervise Arengu Instituut, 2005, hind: 17,00 eurot
Alison Gopnik, Patricia K. Kuhl ja Andrew N. Meltzoff, Kuidas beebid mõtlevad. Uurimus lapsepõlvest,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2003, hind: 12,00 eurot
toimetamine ja kujundus: Ülle Liivamägi, Mari Kalkun, Marvi Vihman, Sternum e-perekool I. Artiklid 2012-2014,
Sternum, 2015, hind: 9,00 eurot
Sally Ward, Terane laps. Aidake oma lapsel andekaks saada,
Varrak, 2009, hind: 20,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1532 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!