Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Strategy for Sustainability: A Business ManifestoAutor(id): Adam Werbach
Kirjastus:
Linn:
Aasta: 2009
Originaalkeel:
Lehekülgi: 240
Seisukord:
Suurus: kõvas köites
Sisu:
The definitive work on business strategy for sustainability by the most authoritative voice in the conversation.
More than ever before, consumers, employees, and investors share a common purpose and a passion for companies that do well by doing good. So any strategy without sustainability at its core is just plain irresponsible - bad for business, bad for shareholders, bad for the environment. These challenges represent unprecedented opportunities for big brands - such as Clorox, Dell, Toyota, Procter & Gamble, Nike, and Wal-Mart - that are implementing integral , rather than tangential, strategies for sustainability. What these companies are doing illuminates the book's practical framework for change, which involves engaging employees, using transparency as a business tool, and reaping the rewards of a networked organizational structure.
Leave your quaint notions of corporate social responsibility and environmentalism behind. Werbach is starting a whole new dialogue around sustainability of enterprise and life as we know it in organizations and individuals. Sustainability is now a true competitive strategic advantage, and building it into the core of your business is the only means to ensure that your company - and your world - will survive.
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Strategy for Sustainability: A Business Manifesto, Adam Werbach, 2009Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Allan Dib, Üheleheküljeline turundusplaan. Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista,
AS Äripäev, 2020, hind: 37,00 eurot
Aira Tammemäe, Inimtüüpide maagiline maailm,
Pilgrim, 2010, hind: 10,00 eurot
Kaarel Kilvits; Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, avaliku sektori majanduse instituut, majanduspoliitika õppetool, Majanduspoliitika. Loengukonspekt,
Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2004, hind: 16,00 eurot
Toimetanud Margus Müil, Eesti Päästeteenistus. Aastad 1990-2004,
Ajakirjade Kirjastus, 2004, hind: 14,00 eurot
Kaia Kask, Kinnisvara rahandus,
TÜ Kirjastus, 1997, hind: 5,00 eurot
Mariana Hagström, Indrek Teder ja Risto Rüütel, Konkurentsiõigus ettevõtjale,
Äripäev, 2006, hind: 15,00 eurot
Karen Casanova, Kuidas vabaneda võlgadest ja saada päev-pävalt jõukamaks?,
Ersen, 2009, hind: 10,00 eurot
Sander Karu, Villu Zirnask, Rahakäibe juhtimine II,
Rafiko, 2001, hind: 6,00 eurot
Sander Karu, Rahakäibe juhtimine I,
Rafiko, 2000, hind: 13,00 eurot
Evald Übi, Planeerimise ja juhtimise matemaatika,
Külim, 1998, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2422 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!