Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Hobulahe Olav Audunipoeg""Kuningas Arthuri lood [ümberjutus..""Tartu kunstinäitus 1967. Maal. Gr..""Naised teel""Haljendav ruumala""Üldine söötmisõpetus I-II""Solfedžo õpik (1. osa)""Meelis. Ajalooline noorsoojutt""Writing Skills""Lihvimata teemant""Armastuseraamat. Ülestõusmine""Sooääre summer""Iiri päevik""Vibuküttide maal""Kuidas karastus teras""Juviklased. Romaanitsükkel. II k..""Maidla kool 1925-1995""Uduhaldjas Härmel""Surm teraskirstudes. Allveelaevahu..""Vabadus ja vastutus harmoonia otsi..""Igipaha sekeldused Estomaanial""Kastraatide hiilgus ja viletsus""Muhumaa kuumad naised""The Skipping Rope. Children's Rhym..""Näkkas!""144 majandustehingut raamatupidami..""Soo teooria. XVII teoreetilise bio..""Seltskonnatantsud ja tantsumängud""Kuldne Kaseleht 2002""Looming 2007/8. Eesti Kirjanike Li..""Kallimaks kullast (Kristliku Perer..""Üleilmastumine ja globaalprobleem..""Elulõngad""Mormoni raamat. Teine testament Je..""Pöial-Liisi""Valitud esseesid""Longman Business English dictionar..""Väikeloomad. Abiks lambakasvataja..""Kirjandus antiigist renessansini""Dantoni surm. Draama""Relatiivsusteooria põhiküsimusi ..""Eesti Vabariik 100""Eesti ujumine 2006 [aastaraamat]""Reis kerge pagasiga""Linnud rahva keeles ja meeles""Elusäde""Kartulitoidud""Krutsifiksimõrvad""Eestlane ja tema isand. Talupoegad..""Eesti-Inglise sõnaraamat""Teadus ühiskonna ajaloos""Christoph Kolumbuse mälestused (1..""Elavad piisad""Jänesepoeg, kes luuletas""Pöörane Villemiine""Mees kõrges lossis""Rootsi ja rootslased""Admiral Nelson""Tema unelmate naine""Luulet""Uni""Магия здоровья""Kartuli-, köögi- ja puuviljahoid..""Karjus Kalitko""SIESS: Suur inglise-eesti seletav ..""Emakeele ABC. IV klassi töövihik..""Миниатюры. Новеллы..""Sassi raviraamat 3. Ravimine taime..""Taroskoop 2022""Julianuse saladus""Elu on võrratu""Don Segundo Sombra""Igavesti elav vesi""Saleda raamat""Õhtumõtted. Valik instrumentaal-.."
75 tk kogusumma: 609,50 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud