Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetestAutor(id): Jim Collins
Kujundaja: Artur Borissenko, Kalle Müller
Kirjastus: Väike Vanker
Linn: Puhja
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Airi Enge, Küllike Lengi-Cooper, Riina Vällo
ISBN: 9985934776
Lehekülgi: 288
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 163 × 238 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
#T291# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.
* Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?
* Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?
* Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks?
Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis Jim Collinsi poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukamat ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest võhemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda tased järgemööda vähemalt 15 aasta jooksul.
Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valitut tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt.
Harvars Business Review arvas «Heast suurepäraseks» 2001. aasta 10 parima äriraamatu hulka.
Originaali pealkiri: Good to great
Märksõnad:
eestvedamine
juhtimisvõime
juhtimismeetodid
võrdlevuuringud
strateegiline planeerimine
organisatsiooniarendus
muutused
tehnoloogilised uuendused
ettevõtted
edukus
Ameerika Ühendriigid
Hind:
23,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Välisluureamet, Eesti rahvusvahelises julgeolekukeskkonnas 2022,
Välisluureamet, hind: 4,00 eurot
Teun A. van Dijk, Ideoloogia. Multidistsiplinaarne käsitlus,
TÜ Kirjastus, 2005, hind: 30,00 eurot
Joel Greenblatt, Eduka investori taskuraamat,
Äripäev, 2022, hind: 30,00 eurot
Linnar Priimägi, Reklaamikunst,
BNS-i kirjastus, 1998, hind: 23,00 eurot
David A. Aaker, Spanning Silos: The New CMO Imperative,
Harvard Business School Press, 2008, hind: 8,00 eurot
Adam Werbach, Strategy for Sustainability: A Business Manifesto,
Harvard Business Press Boston, 2009, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003, hind: 18,00 eurot
Jim Dornan, Klaver mererannal. Pildid, põhimõtted ja väljavaated edukaks juhtimiseks ning täisväärtuslikuks eluks,
Network Twentyone, 2016, hind: 14,00 eurot
Jaak Roosaare, Aktsiatega rikkaks saamise õpik. Teadmised väärtpaberitest, mis aitavad Sul saavutada rahalist vabadust!,
Leguar Capital OÜ, 2016, hind: 15,00 eurot
MJ DeMarco, Miljonäri kiirtee. Murra lahti jõukuse kood ja ela elu lõpuni rikkalt,
Loogiline OÜ, 2017, hind: 22,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2431 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!