Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid, 2007 Äripäeva Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105 Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma. Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet. Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi. Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid. Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused. Märksõnad: tööjõud töötajad personali värbamine värbamistestid Sari: Äripäeva raamat

Raamatu autoriks on Agu Vahur kasutatud raamatud pealkirjaga Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on raamat kirjastuselt Äripäeva Kirjastus aastast 2007

mille on kirjutanud Agu Vahur antud 2007 aasta raamat Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on Agu Vahur oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid vanaraamat.ee raamatupood Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid",
teema: Majandus, poliitika

Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Pealkiri: Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Autor(id): Agu Vahur
Kujundaja: Estel Eli

Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel:

ISBN: 9789949434060
Lehekülgi: 183
Sari: Äripäeva raamat


Seisukord: normaalses seisukorras raamat, pühendus sees
Mõõdud: 146 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105

Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.
Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet.
Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.
Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.
Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.


Märksõnad:
tööjõud
töötajad
personali värbamine
värbamistestid

Sari: Äripäeva raamat

Hind: 15,00 EUR
Otsing autori järgi:

Jüri Vahur, Väikeaia katmikalad, Valgus, 1991, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Koduaia katmikalad ja hoidlad, Valgus, 1984, hind: 2,50 eurot
Jüri Vahur, Katmikalad, Valgus, 1983, hind: 6,50 eurot
Jüri Vahur, Aiasaaduste värskelt säilitamine, Valgus, 1970, hind: 1,50 eurot
Jüri Vahur, Kartuli-, köögi- ja puuviljahoidlad, Valgus, 1988, hind: 5,00 eurot
Jüri Vahur, Puuviljahoidlad, Valgus, 1973, hind: 4,80 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Toimetanud Andres Juhkam ja Jaan Masso, Riskid Eesti ettevõtetes ja riskijuhtimine, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 11,00 eurot
Trevor Merriden, Äri Nokia moodi. Maailma kiireima arenguga ettevõtte edu saladused, Ilo, 2003, hind: 12,00 eurot
Vello Järve, Finantsarvestus I, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 9,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia, Mondo, 2004, hind: 9,00 eurot
Robert Z. Aliber, James Duesenberry, Thomas Mayer, Raha, pangandus ja majandus (4. osa), Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1993, hind: 7,00 eurot
Kulno Türk, Personali juhtimine. 1. osa [õppevahend], Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 3,00 eurot
Ivika Born ja Raimo Matvere, CV meistriklass, Äripäev, 2010, hind: 13,00 eurot
John Kehoe, Rahaedu ja teie. Kuidas oma mõtlemist eduvankri ette rakendada, Ersen, 2009, hind: 13,00 eurot
Andrei Paršev, Miks Venemaa ei ole Ameerika? Raamat neile, kes on otsustanud Venemaale jääda, Olion, 2003, hind: 6,00 eurot
Valter Klauson, Loomeaastad, Perioodika, 1977, hind: 7,00 eurot
Koostanud Agu Veetamm, Üle mere sõprus. 700 aastat sõbrakaubandust, Maalehe Raamat, 2002, hind: 8,00 eurot
Villu Zirnask, (Peaaegu) kogu tõde pensioni kogumisest, Pegasus, 2002, hind: 8,00 eurot
Ivar Märtson, Standardimine ja sertifitseerimine. Põhimõisted. Eesti-inglise-vene-saksa, EKTA, 1992, hind: 4,00 eurot
Koostanud Jana Kitter, Raamatupidaja teejuht 2007, Agitaator, 2007, hind: 26,00 eurot
Tiiu Paas, Kvantitatiivsed meetodid majanduses, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 6,00 eurot
Edgar Savisaar, Majanduspoliitika, Fixor Holding, 2008, hind: 6,50 eurot
Peeter Järvelaid ja Maie Pihlamägi, 80 aastat Eesti Vabariigi Justiitsministeeriumi 1918-1998, Teaduste Akadeemia Kirjastus, 1999, hind: 12,00 eurot
Wolfgang Börnsen (Bönstrup). Tõlge eesti keelde ja täiendused: Indrek Hallik, Heilika Leinus, Helen Mäe, Sirje Vägi ; toimetanud: Ene Voolaid ja Heilika Leinus, Täiuslik parlamendisaadik? Elu illusioonide ja tegelikkuse piirimail, Konrad Adenaueri Fond, 2014, hind: 7,00 eurot
Kaia Philips, Villem Tamm, Statistika rakendusi majanduses. Näidislahendused, ülesanded, vastused, Tartu Ülikool, 1998, hind: 6,00 eurot
Kulno Türk, Personali juhtimine, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001, hind: 7,00 eurot
Aino Siimon, Maaja Vadi, Organisatsioon ja organisatsioonikultuur, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 10,00 eurot
Anu Reiljan, Ettevõte: teooria ja rakendused, 2002, hind: 4,00 eurot
Constantinos C. Markides, Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks, Fontes, 2000, hind: 13,00 eurot
Tony Carey, Kaos või konverents. Käsiraamat eduka konverentsi korraldajale, TEA Kirjastus, 1999, hind: 6,00 eurot
Vladimir Koslov, Tööviljakuse sõltuvus kvaliteedist, Eesti Riiklik Kirjastus, 1962, hind: 4,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1293 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901