Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid, 2007 Äripäeva Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105 Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma. Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet. Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi. Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid. Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused. Märksõnad: tööjõud töötajad personali värbamine värbamistestid Sari: Äripäeva raamat

Raamatu autoriks on Agu Vahur kasutatud raamatud pealkirjaga Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on raamat kirjastuselt Äripäeva Kirjastus aastast 2007

mille on kirjutanud Agu Vahur antud 2007 aasta raamat Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on Agu Vahur oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid vanaraamat.ee raamatupood Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid",
teema: Majandus, poliitika

Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Pealkiri: Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Autor(id): Agu Vahur
Kujundaja: Estel Eli

Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel:

ISBN: 9789949434060
Lehekülgi: 183
Sari: Äripäeva raamat


Seisukord: normaalses seisukorras raamat, pühendus sees
Mõõdud: 146 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105

Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.
Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet.
Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.
Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.
Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.


Märksõnad:
tööjõud
töötajad
personali värbamine
värbamistestid

Sari: Äripäeva raamat

Hind: 15,00 EUR
Otsing autori järgi:

Jüri Vahur, Kodukeldrid, Valgus, 1990, hind: 3,00 eurot
Jüri Vahur, Aiasaaduste värskelt säilitamine, Valgus, 1970, hind: 1,50 eurot
Jüri Vahur, Väikeaia katmikalad, Valgus, 1991, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Koduaia katmikalad ja hoidlad, Valgus, 1984, hind: 2,50 eurot
Jüri Vahur, Kartuli-, köögi- ja puuviljahoidlad, Valgus, 1988, hind: 5,00 eurot
Jüri Vahur, Katmikalad, Valgus, 1983, hind: 6,50 eurot
Jüri Vahur, Puuviljahoidlad, Valgus, 1973, hind: 4,80 eurot
Koit Alekand, Arnold Jürimäe, Jüri Kuum, J. Laurand, Venno Paalmäe, M. Sepp, V. Tamm; Koostanud: Jüri Kuum; Toimetanud: K. Vahur, Maaparandus, Valgus, 1982, hind: 7,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

R. M. Belbin, Belbini teejuht: Kuidas tööl edu saavutada, Äripäev, 2008, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused, Külim, 1997, hind: 7,00 eurot
Mari Meel ; Tallinna Tehnikaülikool, käitismajanduse instituut, Loenguid ärieetikast. II vihik, Tallinna Tehnikaülikool, 1999, hind: 4,00 eurot
Manfred F. R. Kets de Vries, Liider sohval, Väike Vanker, 2006, hind: 17,00 eurot
Erkki Bahovski, Wolfgang Böhm ja Otmar Lahodynsky, Euroopa Liit Sinu jaoks. Nii toimib Euroopa Liit, , hind: 5,00 eurot
Martin Yate, Löö nad pahviks!...ja töökoht on sinu, Tea, 1999, hind: 13,00 eurot
toimetaja Tiit Reinart, Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada, Äripäeva Kirjastus, 2003, hind: 6,00 eurot
Steven Snyder, Juhtimisraskustega võitlemise kunst. Kuidas väljakutsete ja vastasseisu toel kasvada suurepäraseks juhiks, Küppar & Ko, 2014, hind: 14,00 eurot
Peter H. Diamandis ja Steven Kotler, Julge. Kuidas tegutseda suurelt, saavutada edu ja mõjutada maailma, Küppar & Ko, 2015, hind: 13,60 eurot
Juraj Nemec, Jacek Prokop, Tiina Randma, Mirko Vintar ja Glen Wright, Haldusjuhtimine Kesk- ja Ida-Euroopa siirderiikides. Teooria ja juhtumianalüüsid, Elmatar, 2003, hind: 10,00 eurot
Mall Villemi, Transpordiökonoomika, Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Koostanud Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu, Külim, 2006, hind: 7,00 eurot
Koostanud Agu Veetamm, Üle mere sõprus. 700 aastat sõbrakaubandust, Maalehe Raamat, 2002, hind: 8,00 eurot
John Kehoe, Rahaedu ja teie. Kuidas oma mõtlemist eduvankri ette rakendada, Ersen, 2009, hind: 13,00 eurot
John C. Maxwell, Olge rahvainimene. Edukaks juhiks tõhusate suhete loomise läbi, Allika, 2010, hind: 15,00 eurot
Philip Kotler, Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid, Pegasus, 2002, hind: 15,00 eurot
Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 1998, hind: 10,00 eurot
Andrew Mayo, Ettevõtte inimväärtus, Pegasus, 2004, hind: 21,00 eurot
Mark de Rond, Meeskond ja mina. Mida juhid tippsaavutuste kohta parimatelt sportlastelt ja treeneritelt õppida võivad, Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot
Steven Johnson, Kust tulevad head ideed. Innovatsioon läbi aegade, Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Richard Koch, Strateegia käsiraamat. Kuidas luua võidustrateegiat, Äripäev, 2007, hind: 24,00 eurot
Mari-Liis Jakobson, Leif Kalev, Ott Lumi, Rein Rutsoo, Tõnis Saarts, Georg Sootla, Anu Toots, Raivo Vetik, Poliitika ja valitsemise alused, TLÜ kirjastus, 2011, hind: 24,00 eurot
Megamuutus. Maailm aastal 2050, Äripäev, 2013, hind: 26,00 eurot
Daniel Chamovitz. Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen, Kasumlik projektijuhtimine. Eksimatu juhend projektide eelarves ja graafikus hoidmiseks, Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 1999, hind: 9,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1233 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901