Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid, 2007 Äripäeva Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105 Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma. Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet. Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi. Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid. Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused. Märksõnad: tööjõud töötajad personali värbamine värbamistestid Sari: Äripäeva raamat

Raamatu autoriks on Agu Vahur kasutatud raamatud pealkirjaga Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on raamat kirjastuselt Äripäeva Kirjastus aastast 2007

mille on kirjutanud Agu Vahur antud 2007 aasta raamat Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on Agu Vahur oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid vanaraamat.ee raamatupood Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid",
teema: Majandus, poliitika

Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Pealkiri: Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Autor(id): Agu Vahur
Kujundaja: Estel Eli

Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel:

ISBN: 9789949434060
Lehekülgi: 183
Sari: Äripäeva raamat


Seisukord: normaalses seisukorras raamat, pühendus sees
Mõõdud: 146 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105

Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.
Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet.
Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.
Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.
Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.


Märksõnad:
tööjõud
töötajad
personali värbamine
värbamistestid

Sari: Äripäeva raamat

Hind: 15,00 EUR
Otsing autori järgi:

J. Vahur, A. Koop, Kartuli, köögi- ja puuviljade säilitamine ning hoidlad, Valgus, 1967, hind: 7,00 eurot
Jüri Vahur, Kodukeldrid, Valgus, 1990, hind: 3,00 eurot
Jüri Vahur, Koduaia katmikalad ja hoidlad, Valgus, 1984, hind: 2,50 eurot
Jüri Vahur, Väikeaia katmikalad, Valgus, 1991, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Aiasaaduste värskelt säilitamine, Valgus, 1970, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Katmikalad, Valgus, 1983, hind: 6,50 eurot
Jüri Vahur, Kartuli-, köögi- ja puuviljahoidlad, Valgus, 1988, hind: 5,00 eurot
Jüri Vahur, Puuviljahoidlad, Valgus, 1973, hind: 4,80 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

G. Howard Poteet, Alustades oma äri. Ameerika Ühendriikide Väikeettevõtete Administratsiooni ekspertnõuanne, Sinisukk, 1994, hind: 14,00 eurot
Jaan Tepandi, Alternatiive otsides, TTÜ Kirjastus, 2000, hind: 9,00 eurot
Kaie Kerem, Kadrin Keres ja Mare Randveer, Mikroökonoomika alused, Külim, 2004, hind: 5,00 eurot
Thomas L. Brown, Tööülesannete delegeerimine, Äripäev, 2010, hind: 6,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 1999, hind: 10,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!, Sinisukk, 2005, hind: 8,50 eurot
Ivar Siimon, Turisminduse alused, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 7,00 eurot
V. Bessedina, Pettus, konkurents, äri, Pinker Albert, 1992, hind: 2,50 eurot
Toomas Kümmel, Eessõna: Rein Järvelill, Teostus: Ervin Bernhardt, VEB-fond. Kadunud raha, Ema ja Isa, 2016, hind: 11,00 eurot
Toimetanud Aita Nurga, Investeerimise teejuht, Äripäev, 2007, hind: 15,00 eurot
Enn Listra, Aita Tammeraid ja Asta Teearu, Ülesandeid ettevõtte rahandusest ja finantsjuhtimisest, Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Robert Bolton Ph.D, Igapäevaoskused, Väike Vanker, 2006, hind: 20,00 eurot
Stephen K. Hacker, Marta C. Wilson, Cindy S. Shilling, Transformatsioon: uuenemise teejuht: muutu koos oma organisatsiooniga!, Eesti Kvaliteediühing, 2006, hind: 10,00 eurot
Mall Villemi, Logistika alused, Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus, 2008, hind: 10,00 eurot
Eric Ries, Nutikas idufirma. Kuidas tänapäeva ettevõtjad kasutavad üliedukate äride ülesehitamiseks pidevat innovatsiooni, Äripäev, 2013, hind: 28,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 24,00 eurot
Koostanud Jaak Leimann, Peremajanduse ABC, Vastus, 2005, hind: 10,00 eurot
Edward Ludbrook, Sinu võimalus. Miks on algamas võrkturustuse õitseng, Ilo, 1997, hind: 5,00 eurot
Koostanud Väinu Rozental, 40 ärinippi, Äripäev, 2011, hind: 22,00 eurot
Manu Rekola, Otsemüügi teekond massidesse. Mis on otsemüük ja kuidas võiks selle levikust ka Sulle kasu olla?, M. Rekola, 2015, hind: 12,00 eurot
Koostanud Elmo Medar ja Marju Medar, Riigi ja kohalike omavalitsuste poolt rahastatavad sotsiaaltoetused ja -teenused, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2007, hind: 16,00 eurot
Merike Lees, Kuidas kirjutada tekste? Kirjade, dokumentide ja äritekstide koostamise käsiraamat, ME, 2012, hind: 19,00 eurot
Rudolf Mann, Elmar Mayer, Controlling algajatele, Postimehe Kirjastus, 1995, hind: 5,00 eurot
Jim Rohn, 7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks. Ameerika väljapaistva ärifilosoofi eduõpetused, Nebadon, 2003, hind: 11,50 eurot
Adam Lashinsky, Õuna südames. Kuidas USA imetletuim - ja kinniseim - ettevõte tegelikult toimib, Tänapäev, 2012, hind: 15,50 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1471 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901