Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid, 2007 Äripäeva Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105 Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma. Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet. Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi. Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid. Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused. Märksõnad: tööjõud töötajad personali värbamine värbamistestid Sari: Äripäeva raamat

Raamatu autoriks on Agu Vahur kasutatud raamatud pealkirjaga Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on raamat kirjastuselt Äripäeva Kirjastus aastast 2007

mille on kirjutanud Agu Vahur antud 2007 aasta raamat Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on Agu Vahur oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid vanaraamat.ee raamatupood Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid",
teema: Majandus, poliitika

Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Pealkiri: Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Autor(id): Agu Vahur
Kujundaja: Estel Eli

Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel:

ISBN: 9789949434060
Lehekülgi: 183
Sari: Äripäeva raamat


Seisukord: normaalses seisukorras raamat, pühendus sees
Mõõdud: 146 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105

Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.
Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet.
Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.
Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.
Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.


Märksõnad:
tööjõud
töötajad
personali värbamine
värbamistestid

Sari: Äripäeva raamat

Hind: 15,00 EUR
Otsing autori järgi:

Jüri Vahur, Kodukeldrid, Valgus, 1990, hind: 3,00 eurot
Jüri Vahur, Aiasaaduste värskelt säilitamine, Valgus, 1970, hind: 1,50 eurot
Jüri Vahur, Väikeaia katmikalad, Valgus, 1991, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Koduaia katmikalad ja hoidlad, Valgus, 1984, hind: 2,50 eurot
Jüri Vahur, Kartuli-, köögi- ja puuviljahoidlad, Valgus, 1988, hind: 5,00 eurot
Jüri Vahur, Katmikalad, Valgus, 1983, hind: 6,50 eurot
Jüri Vahur, Puuviljahoidlad, Valgus, 1973, hind: 4,80 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Tiiu Paas; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, majandusinformaatika ja -modelleerimise instituut, Sissejuhatus ökonomeetriasse, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1995, hind: 9,00 eurot
Valter Klauson, Loomeaastad, Perioodika, 1977, hind: 7,00 eurot
vastutav toimetaja Rünno Lumiste, Euro ja Eesti, Tartu Ülikool, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud I. Kurik ja I. Kurtšavov, Turkmeeni Nõukogude Sotsialistlik Vabariik, Poliitiline Kirjandus, 1947, hind: 3,50 eurot
Jossif Stalin, Leninismi küsimusi. Tõlgitud 11. trüki järgi, Poliitiline Kirjandus, 1954, hind: 4,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
Margaret J. Wheatley, Juhtimine ja loodusteadus, Fontes, 2002, hind: 15,00 eurot
Robert Cooper, Riikide murdumine. Kord ja kaos 21. sajandil, Fontes, 2004, hind: 12,00 eurot
George Soros, Avatud ühiskond. Globaalse kapitalismi reformimine, Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 15,00 eurot
Moi Ali, Edukas suhtekorraldus, Koolibri, 2003, hind: 4,00 eurot
Sven M. Bragg, Uus finantsjuhtimise käsiraamat, Fontese Kirjastus, 2005, hind: 29,00 eurot
Charles Handy, Tühi vihmamantel. Tuleviku paradoksid, Fontes PMP, 1996, hind: 11,00 eurot
Ricardo Semler, Ketser. Lugu kõige ebatavalisemast töökohast maailmas, OÜ A. Y. Goldratt Baltic, 2002, hind: 13,00 eurot
Anu Reiljan, Ettevõte: teooria ja rakendused, 2002, hind: 4,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimise alused. Ettevõtte rahandus, Külim, 1999, hind: 9,00 eurot
Ludwig Erhard, Heaolu kõigile, Steamark, 1998, hind: 3,20 eurot
Anu Reiljan, Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused. Õpik, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot
Toimetanud Andres Juhkam ja Jaan Masso, Riskid Eesti ettevõtetes ja riskijuhtimine, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 11,00 eurot
Christine Harvey, Edukas turustus nädalaga, Ilo, 1998, hind: 4,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 17,00 eurot
Uno Mereste, Kompleksanalüüs ja efektiivsus. Tootmise majandusliku tõhususe maatriksmodelleerimisel põhinev kompleksanalüüs automatiseeritud andmetöötlussüsteemis, Valgus, 1984, hind: 8,00 eurot
Constantinos C. Markides, Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks, Fontes, 2000, hind: 13,00 eurot
Kristin Anderson, Ron Zemke, Tippteenindaja raskused ja rõõmud, Koolibri, 2003, hind: 7,00 eurot
Karl Homann ja Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse II, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 11,00 eurot
Erkki Bahovski, Wolfgang Böhm ja Otmar Lahodynsky, Euroopa Liit Sinu jaoks. Nii toimib Euroopa Liit, , hind: 4,50 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1259 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901