Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid, 2007 Äripäeva Kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105 Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma. Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet. Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi. Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid. Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused. Märksõnad: tööjõud töötajad personali värbamine värbamistestid Sari: Äripäeva raamat

Raamatu autoriks on Agu Vahur kasutatud raamatud pealkirjaga Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on raamat kirjastuselt Äripäeva Kirjastus aastast 2007

mille on kirjutanud Agu Vahur antud 2007 aasta raamat Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on Agu Vahur oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid vanaraamat.ee raamatupood Agu Vahur, Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid",
teema: Majandus, poliitika

Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Pealkiri: Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid
Autor(id): Agu Vahur
Kujundaja: Estel Eli

Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2007
Originaalkeel:

ISBN: 9789949434060
Lehekülgi: 183
Sari: Äripäeva raamat


Seisukord: normaalses seisukorras raamat, pühendus sees
Mõõdud: 146 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 105

Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.
Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valikuvõimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet.
Raamat on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.
Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.
Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad õpitud värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.


Märksõnad:
tööjõud
töötajad
personali värbamine
värbamistestid

Sari: Äripäeva raamat

Hind: 15,00 EUR
Otsing autori järgi:

Jüri Vahur, Kodukeldrid, Valgus, 1990, hind: 3,00 eurot
Jüri Vahur, Aiasaaduste värskelt säilitamine, Valgus, 1970, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Väikeaia katmikalad, Valgus, 1991, hind: 2,00 eurot
Jüri Vahur, Koduaia katmikalad ja hoidlad, Valgus, 1984, hind: 2,50 eurot
Jüri Vahur, Katmikalad, Valgus, 1983, hind: 6,50 eurot
Jüri Vahur, Kartuli-, köögi- ja puuviljahoidlad, Valgus, 1988, hind: 5,00 eurot
Jüri Vahur, Puuviljahoidlad, Valgus, 1973, hind: 4,80 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

tekstid: Igor Rõtov, Meelis Mandel, Väinu Rozenthal, Villy Paimets. Toimetaja Villy Paimets, Läbilöök. Eesti majandus 1989-2009. Breakthrough. Estonian economy 1989-2009. Прорыв: экономика Эстонии 1989-2009 годы, Äripäev, 2009, hind: 23,00 eurot
Roger Scruton, Tolad, petised ja tülinorijad, EKSA, 2018, hind: 19,32 eurot
Rachel Botsman, Keda usaldada? Kuidas tehnoloogia meid ühendas ja miks see võib meid uuesti lahutada, Hea Lugu, 2018, hind: 17,90 eurot
Hõive, intressi ja raha üldteooria, Ilmamaa, 2018, hind: 20,00 eurot
Eiki Berg, Piret Ehin, Andres Kasekamp, Maria Mälksoo, Eva Piirimäe, Raul Toomla, Rein Toomla, Sissejuhatus rahvusvahelistesse suhetesse., Tartu Ülikooli Kirjastus, 2018, hind: 24,98 eurot
Des Dearlove, Äri Richard Bransoni moodi. Maailma suurima kaubamärgikuninga 10 saladust, Ilo, 2001, hind: 11,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine, Külim, 2001, hind: 11,00 eurot
Merle Lõhmus, Laine Simson ja Helina Vigla, Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus. Käsiraamat, Vastus, 2002, hind: 9,00 eurot
Ruth Alas, Personalijuhtimine. Käsiraamat, Külim, 2005, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 24,00 eurot
Gopi Kallayil, Internet sinu sees, Elford Press, 2018, hind: 19,00 eurot
Roger E. Allen, Puhh ja juhtimise kunst. Kus Väga Imetlusväärne Puhh ja tema sõbrad tutvuvad ühe Väga Tähtsa Asjaga, Olympia, 2000, hind: 9,00 eurot
Ruth Alas, Jaana Liigand, Anu Virovere, Organisatsioonikäitumine, Külim, 2008, hind: 6,50 eurot
Villu Zirnask (tekstide autor), Raha-aabits, , hind: 2,00 eurot
Anti Kidron, Endel Oja, Nõupidamiste korraldamine ja rühmatöövormid, Valgus, 1987, hind: 4,00 eurot
Krista Teearu, Ettevõtte eduraamat, Äripäev, 2018, hind: 23,60 eurot
Ulf Ekman, Majanduslik vabadus, Elu Sõna, 1993, hind: 5,00 eurot
Elo Odres, Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini, Äripäev, 2009, hind: 13,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke, Külim, 2004, hind: 7,00 eurot
Vladimir Iljitš Lenin, Sotsiaaldemokraatia kaks taktikat demokraatlikus revolutsioonis, Poliitiline Kirjandus, 1946, hind: 6,00 eurot
Ivo Remmelg, Kes on tõeline juht?, Rahva Raamat AS, 2018, hind: 19,51 eurot
John Bessant, Keith Pavitt, Joe Tidd, Innovatsiooni juhtimine, Pegasus, 2006, hind: 24,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast, Külim, 2006, hind: 8,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes, Külim, 1998, hind: 7,00 eurot
Liisi Kirch, Minu Finantsplaneerija, OÜ Evispo, 2018, hind: 10,36 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1349 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901