Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Et valvekoer ei hammustaks. Kuidas suhelda meediaga?Autor(id): Aivar Hundimägi
Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2004
Originaalkeel:
ISBN: 9985954173, 9799985954170
Lehekülgi: 160
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: normaalses korras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 147 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 095
Märksõnad:
suhtekorraldus
ajakirjandus
meedia
ärisuhtlus
juhtimine
Sari: Äripäeva raamat
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti.,
Koolibri, 2004, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Ülo Kaasik, Lembit Kivistik, Operatsioonianalüüs,
Valgus, 1982, hind: 8,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika õpik,
Tea, 1998, hind: 8,00 eurot
Dave Ulrich, Wendy Ulrich, Miks me teeme tööd? Kuidas mõtestatud tegevus aitab õnnestuda,
Küppar & Ko, 2010, hind: 15,00 eurot
Vandana Allman, Kenneth A. Tucker, Animaalse Agraartööstuse Aktsiaselts ehk AS Loomad. Ärijutt 21. sajandiks,
Pegasus, 2005, hind: 5,00 eurot
Karl Marx, Kapital I. Poliitilise ökonoomia kriitika. I raamat: Kapitali tootmise protsess,
Eesti Riiklik Kirjastus, 1953, hind: 21,00 eurot
Kaido Einama, Kodukontor. Töötan seal, kus tahan,
Äripäev, 2002, hind: 3,00 eurot
Toimetaja Villu Zirnask, Väärtpaberite teejuht,
Eesti Päevaleht, 2008, hind: 8,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände,
Fontese Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2335 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!