Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ärimudeli generatsioon. Praktiline juhend visionääridele, mängureeglite muutjatele.Autor(id): Alexander Osterwalder, Yves Pigneur. Toimetanud: Aita Nurga
Kujundaja: Alan Smith
Kirjastus: Eesti Rahvusraamatukogu
Linn: Tallinn
Aasta: 2014
Originaalkeel:
Tõlkija: Riina Vällo
ISBN: 9789949413461
Lehekülgi: 288
Seisukord: korralik raamat
Mõõdud: 190x240 mm
Suurus: piklikus tavaformaadis ja pehmes köites
Sisu:
Praktiline juhend visionääridele, mängureeglite muutjatele.
Alexander Osterwalderi ja Yves Pigneur’ ”Business Model Generation” on nüüd ilmunud ka eesti keeles pealkirjaga „Ärimudeli generatsioon”. Raamat annab lihtsad töövahendid just teile sobiva ärimudeli väljatöötamiseks, kirjeldamiseks ja ellurakendamiseks.
Kas mõtlete pidevalt sellele, kuidas luua väärtust ja ehitada üles uusi ettevõtteid või kuidas oma organisatsiooni täiustada või muuta?
Kas püüate leida uusi äritegemise viise, millega vanad ja vanamoodsad välja vahetada?
Kui vastasite kas või ühele neist küsimustest jaatavalt, siis kuulute ärimudelite põlvkonda.
Käsiraamatust „Ärimudeli generatsioon” leiate praktilisi nõuandeid, kuidas ärimudeleid välja töötada, ümber kujundada ja ellu rakendada, samuti näiteid konkreetsete ärimudelite loomise ja muutmise kohta sellistelt ettevõttetelt nagu Ericsson, Deloitte, Apple jt. Põhitõed on edasi antud visuaalses vormis, tööriistana kasutatud ärimudeli tahvlit, (i.k. business model canvas), mis kirjeldab ärimudelit selle üheksa ehituskivi kaudu: kliendirühmad, väärtuspakkumised, kanalid, kliendisuhted, tuluvood, põhiressursid, peamised tegevused, peamised partnerid, kulustruktuur. Need näitavad, kuidas ettevõte kavatseb raha teenida. Nende abil saab kirjeldada nii enda kui konkurentide ärimudelit ja luua täiesti uusi. Raamatu tekst ja kujundus on tihedalt lõimitud, mis võimaldab esitatud õpetusi kohe omal käel järele proovida.
Autorid Alexander Osterwalder ja Yves Pigneur ise ütlevad, et see on „praktiline juhend visionääridele, mängureeglite muutjatele ja mässajatele, kes põlevad soovist leiutada uusi ärimudeleid“. Raamatu kaasloojaiks on olnud ligi viissada äripraktikut ja teadlast, kes jagasid oma kogemusi portaalis www.BusinessModelGeneration.com/hub.
Raamat on mõeldud juhtidele, nõustajatele, ettevõtjatele ja tudengitele ning seda on tõlgitud enam kui 20 keelde.
Originaali pealkiri Business model generation. Eesti keeles
Märksõnad:
ettevõtlus
äriplaanid
äriettevõtted
strateegiline planeerimine
käsiraamatud
Hind:
25,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Karl Homann, Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse I,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2008, hind: 6,00 eurot
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur. Toimetanud: Aita Nurga, Ärimudeli generatsioon. Praktiline juhend visionääridele, mängureeglite muutjatele.,
Eesti Rahvusraamatukogu, 2014, hind: 25,00 eurot
Robert S. Kaplan, Robin Cooper, Kulu ja tulemus,
Fontes, 2002, hind: 25,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2008, hind: 20,00 eurot
Koostaja Ilkka Taipale, 100 Soome innovatsiooni,
Leo Mechelin säätiö, 2017, hind: 15,00 eurot
Heldi Kikas, Epp Koger ja Sirje Mets, Tööstuskaubaõpetus,
Argo, 2007, hind: 12,00 eurot
koostanud Ester Šank; eessõna: Rein Veidemann, President [valik Vabariigi Presidendi Arnold Rüütli kõnedest],
Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 11,00 eurot
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs,
Külim, 2000, hind: 12,00 eurot
Rein Müllerson, Demokraatia – kas inimkonna tulevik? Tingimusliku ja kontekstuaalse lähenemise vajalikkusest demokraatia levitamisel,
Tallinna Ülikool, 2013, hind: 6,00 eurot
Anu Reiljan, Ettevõtte loomise ja tegutsemise alused. Õpik,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2227 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!