Ann Marie Sabath, Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis, 1997 TEA Kirjastus

Raamat keskendub kõige olulisemale tööalases suhtlemises, andes nõuandeid ja näpunäiteid: kuidas jätta endast positiivne esmamulje kuidas luua positiivne imago (eraldi näpunäited naistele ja meestele) mida peab teadma bürooetiketist mis teeb ärivestlused ja läbirääkimised edukaks kuidas olla meeldejääv ja mõjuv telefonivestluses ja ärikirjas mida teada lauakommetest kuidas toimida teiste kultuuride esindajatega Käsiraamatu sõnumiks on - mida paremini me etiketti tunneme ja mida rohkem seda arvestame, seda läbilöögijõulisemad oleme konkurentsis. Nõuanderaamatu autor on ameeriklanna Ann Marie Sabath, kelle koolitusfirma on spetsialiseerunud äriprotokolli ja -etiketi õpetamisele. Raamat on küll mõnevõrra Ameerika-keskne, kuid varustatud tõlkijapoolsete kommentaaridega. Originaali pealkiri: Business etiquette in brief: the competitive edge for today's professional Märksõnad: etikett äritavad ärisuhtlus

Raamatu autoriks on Ann Marie Sabath kasutatud raamatud pealkirjaga Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis on raamat kirjastuselt TEA Kirjastus aastast 1997

mille on kirjutanud Ann Marie Sabath antud 1997 aasta raamat Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis on Ann Marie Sabath oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Ann Marie Sabath, Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis vanaraamat.ee raamatupood Ann Marie Sabath, Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis",
teema: Majandus, poliitika

Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis
Pealkiri: Ärietikett. Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis
Autor(id): Ann Marie Sabath
Kujundaja: Kalev Tomingas

Kirjastus: TEA Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tiia Rinne
ISBN: 9985843169
Lehekülgi: 128


Seisukord: kasutatud raamat, kaaned kulunud, sisu korras
Mõõdud: 145 × 214 mm
Suurus: tavaformaat, pehme köide


Sisu:
Raamat keskendub kõige olulisemale tööalases suhtlemises, andes nõuandeid ja näpunäiteid:
kuidas jätta endast positiivne esmamulje
kuidas luua positiivne imago (eraldi näpunäited naistele ja meestele)
mida peab teadma bürooetiketist
mis teeb ärivestlused ja läbirääkimised edukaks
kuidas olla meeldejääv ja mõjuv telefonivestluses ja ärikirjas
mida teada lauakommetest
kuidas toimida teiste kultuuride esindajatega

Käsiraamatu sõnumiks on - mida paremini me etiketti tunneme ja mida rohkem seda arvestame, seda läbilöögijõulisemad oleme konkurentsis.

Nõuanderaamatu autor on ameeriklanna Ann Marie Sabath, kelle koolitusfirma on spetsialiseerunud äriprotokolli ja -etiketi õpetamisele. Raamat on küll mõnevõrra Ameerika-keskne, kuid varustatud tõlkijapoolsete kommentaaridega.

Originaali pealkiri: Business etiquette in brief: the competitive edge for today's professional

Märksõnad:
etikett
äritavad
ärisuhtlus

Hind: 5,00 EUR
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Janno Reiljan, Kristiina Kasemets, Majandusotsuste teoreetilised alused. Õpik kõrgkoolidele, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2001, hind: 10,00 eurot
Angel Daražanov, Vasil Banov, Miroslav Kozarov, 100% Forex. Õpime ja teenime, Admiral Markets, 2009, hind: 20,00 eurot
Ann Marie Sabath, Head äritavad, Ersen, 2005, hind: 10,00 eurot
Elle Märitz, Korteriühistu raamatupidamine. Juhendraamat, RMP Eesti, 2005, hind: 10,00 eurot
Elle Märitz, Korteriühistu raamatupidamine II, RMP Eesti, 2008, hind: 10,00 eurot
Jüri Sepp, Konkurentsipoliitika, Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 9,00 eurot
Henrik Aavik, Praktiline internetiturundus. Seitse sammu eduka ärini internetis, Äripäev, 2010, hind: 10,00 eurot
Matti Raudjärv, Sissejuhatus majanduspoliitikasse. Teoreetilised põhialused ja kategooriad, Mattimar, 1995, hind: 5,00 eurot
Tim Hindle, Töölevõtuvestlus, Koolibri, 2000, hind: 4,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Fontese Kirjastus, 2002, hind: 6,50 eurot
Jaan Alver ja Lauri Reinberg, Juhtimisarvestus, 1999, hind: 9,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad, K-Kirjastus, 2000, hind: 11,00 eurot
Tim Harford, Kohanemine. Miks edu saab ikka alguse ebaõnnestumisest, Hermes, 2012, hind: 15,00 eurot
Jamie O. Harris, Tagasiside andmine, Äripäev, 2010, hind: 5,00 eurot
Noam Chomsky, Meedia ja võim, Konn, 2006, hind: 4,00 eurot
Donald J. Trump ja Bill Zanker, Mõtle suurelt ja pane täiega nii äris kui ka elus, Pegasus, 2009, hind: 20,00 eurot
Adam Lashinsky, Õuna südames. Kuidas USA imetletuim - ja kinniseim - ettevõte tegelikult toimib, Tänapäev, 2012, hind: 14,00 eurot
Kristi Mikiver, Tuttav tundmatu personalijuhtimine, Äripäev, 2010, hind: 16,00 eurot
John P Kotter ja Lorne A. Whitehead, Ideemüük, Äripäev, 2011, hind: 24,00 eurot
Roberto Saviano, Gomorra. Reis camorra äriimpeeriumisse ja võimuunelmasse, Varrak, 2009, hind: 21,00 eurot
Hans-Peter Martin, Harald Schumann, Globaliseerumislõks-kallaletung heaolule ja demokraatiale, Tänapäev, 1999, hind: 8,00 eurot
Francis Fukuyama, Riikluse ehitamine: valitsemine ja maailmakord 21. sajandil, Tänapäev, 2006, hind: 8,00 eurot
Ruth Alas, Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon, Külim, 2002, hind: 5,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?, Küppar & Ko, 2012, hind: 13,00 eurot
Aino Siimon ja Kulno Türk, Juhtimine. Põhimõisted ja -seosed, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2003, hind: 9,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1445 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2019 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901