Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I, 1993 EMI kirjastus

RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 116 «Marketing I» käsitleb juhtimist, keskkonda, turgu ja toodet turunduse seisukohalt, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerika turunduspraktikast. Märksõnad turundus õppematerjalid Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11

Raamatu autoriks on Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut kasutatud raamatud pealkirjaga Marketing I on raamat kirjastuselt EMI kirjastus aastast 1993

mille on kirjutanud Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut antud 1993 aasta raamat Marketing I on Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut oluline teos, kasutatud raamatute hulgas. Siin saad osta uusi ja kasutatud raamatuid veebipoest vanaraamat.ee vaata ka uute ja vanade raamatute nimistut Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I vanaraamat.ee raamatupood Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I
vaata plaate reklaam
Raamatu otsing
raamatRaamat "Marketing I",
teema: Majandus, poliitika

Marketing I
Pealkiri: Marketing I
Autor(id): Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut
Kujundaja: J. Malkov

Kirjastus: EMI kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1993
Originaalkeel:

ISBN:
Lehekülgi: 205
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus, sarja osa: 2-11
Osa: 1

Seisukord: kasutatud raamat, kaaned kohati kulunud ja murdmisjälgedega, templid ja kirjed sees (raamatukogust kustutatud), sisu korras
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega


Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 116

«Marketing I» käsitleb juhtimist, keskkonda, turgu ja toodet turunduse seisukohalt, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerika turunduspraktikast.


Märksõnad
turundus
õppematerjalid

Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11

Hind: 4,00 EUR
Otsing autori järgi:

Heino Arumäe, Arnold Koop, Mall Pesti, Paul Vihalem, Estonia between the two world wars. Concerning the Baltic problem, Kodumaa, 1973, hind: 9,00 eurot
J. Krastin, R. Šarmaitis, P. Vihalem, Ameerika-Inglise interventsioon baltimaades (1918-1920), Eesti Riiklik Kirjastus, 1954, hind: 13,00 eurot
Karl Marx. Toimetanud Aleksander Jõeäär, Erik Tuiman ja Paul Vihalem, Kapital. Poliitilise ökonoomia kriitika. Esimene köide, Kapitali produktsiooniprotsess, Sõprus, 1936, hind: 20,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija, Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
Koostanud: L. Vihalem, Valimik eesti rahvaluulet keskkoolile, Eesti Riiklik Kirjastus, 1958, hind: 5,00 eurot
Paul Vihalem, Eesti kodanluse üleminek saksa fašismi teenistusse, Eesti Raamat, 1971, hind: 6,00 eurot
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

John Bessant, Keith Pavitt, Joe Tidd, Innovatsiooni juhtimine, Pegasus, 2006, hind: 24,00 eurot
Marcus Buckingham, Curt Coffman, Kõiki reegleid rikkudes, Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest, Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess, Fontes, 1998, hind: 13,00 eurot
Mall Maasik, Finantsettevõtte majandustegevus. Kursus 2, Eesti Pangaliit, 2000, hind: 9,00 eurot
Eleonora Mäger, Kullo Kabonen, Maili Torma (toimetajad), Kuidas kujundada oma karjääri, Eesti Keele Sihtasutus, -, hind: 10,00 eurot
William Poundstone, Hindamatu. Õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada), Äripäev, 2012, hind: 28,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst, Koolibri, 1997, hind: 4,00 eurot
Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti., Koolibri, 2004, hind: 14,00 eurot
Philip Kotler, Kotleri turundus. Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid, Pegasus, 2002, hind: 16,00 eurot
Martin Yate, Löö nad pahviks!...ja töökoht on sinu, Tea, 1999, hind: 13,00 eurot
Merike Lees, Kuidas koostada müügikirja? + CD, Äripäev, 2008, hind: 9,00 eurot
Madis Habakuk, Intsidendid, situatsioonid, juhtimismängud, Valgus, 1976, hind: 4,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika, TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
Raoul Üksvärav, Organisatsioon ja üksikisik, TEA Kirjastus, 2010, hind: 16,00 eurot
Jaan Alver, Lehte Alver, Lauri Reinberg, Finantsarvestus. Põhikursus, Deebet, 2004, hind: 25,00 eurot
Peeter Järvelaid ja Maie Pihlamägi, 80 aastat Eesti Vabariigi Justiitsministeeriumi 1918-1998, Teaduste Akadeemia Kirjastus, 1999, hind: 12,00 eurot
Timothy Butler ja James Waldroop, Karjääri planeerimine, Äripäev, 2010, hind: 8,00 eurot
Wolfgang Börnsen (Bönstrup). Tõlge eesti keelde ja täiendused: Indrek Hallik, Heilika Leinus, Helen Mäe, Sirje Vägi ; toimetanud: Ene Voolaid ja Heilika Leinus, Täiuslik parlamendisaadik? Elu illusioonide ja tegelikkuse piirimail, Konrad Adenaueri Fond, 2014, hind: 7,00 eurot
Ü. Kaasik, Matemaatiline planeerimine, Valgus, 1967, hind: 6,00 eurot
Mart Jürisoo, Burnout- läbipõlemine, Fontes, 2004, hind: 21,00 eurot
Priit Karjus, Strateegia audit. Läbimõeldud sõjaplaanid äris, Eesti Kõrgem Kommertskool, 2003, hind: 22,00 eurot
Alistair McAlpine, Uus Machiavelli. Poliitikakunst äris, Fontes, 2001, hind: 13,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused, Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Toimetanud Raigo Ernits ja Jüri Sepp, Majandusarengu institutsionaalsed tegurid, Tartu Ülikooli Kirjastus, 2006, hind: 17,00 eurot


Teema Majandus, poliitika all on 1276 raamatut, vaata täielikku loendit lähemalt selle lingi kaudu!

Vanaraamat  |   E-post   |   © vanaraamat, Biblio OÜ, 2008-2018 |   Biblio OÜ Lai valik uusi ja kasutatud raamatuid, noote ja vinüülplaate Tlf:(372) 734 1901