Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296
Seisukord: normaalses korras raamat, nimi sees
Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.
Majandusteaduskond
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Otsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Napoleon Hill, Mõtlemist muutes rikkaks. Rikastumise käsiraamat,
Ilo, 2009, hind: 15,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 15,00 eurot
Jim Rohn, 7 kava rikkuse ja õnne saavutamiseks. Ameerika väljapaistva ärifilosoofi eduõpetused,
Nebadon, 2003, hind: 14,00 eurot
Brian Finch, Äriplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 5,00 eurot
Eleonora Mäger, Kullo Kabonen, Maili Torma (toimetajad), Kuidas kujundada oma karjääri,
Eesti Keele Sihtasutus, 1998, hind: 10,00 eurot
Claes Britton, Rootsi ja rootslased,
Svenska institutet, 2001, hind: 6,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa enne palgatööst loobumist,
Sinisukk, 2008, hind: 13,00 eurot
Eesti majandus 1989-1999,
Äripäev, 1999, hind: 8,00 eurot
Anthony Robbins, Raha - valitse mängu,
Pilgrim, 2017, hind: 24,00 eurot
Burke Hedges, Mõistujutt torujuhtmest,
Silm, 2006, hind: 12,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2387 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!