Kultuuriturundus, Bonita M Kolb, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"NLKP Keskkomitee pleenumi materjal..""Võlukunsti käsiraamat. Algkursus..""Kudumid (album)""Vähiravi. Toortoit. Tervisepäike..""Härra Huu saab naabri""Vene kodusõda 1918-1922""Вышиваем крестом. ..""Siluett 1964. Töö- ja teenistusr..""Burda 2008/10. Bесь мир мо..""Valge pilv ja rohukõrs. Mõtiskl..""Kaheksa väikest, kaks suurt ja ve..""BI-Lexikon. Rassekatzen""Edukad stardid""Töölepingu seadus 2009""Roheliseks kasvamine""Harjumatu ilu""Ravimite kasutamine vanemas eas""Füüsika praktikum. Metroloogia""A ja O taskuteatmik. Filosoofia""Рыбалка. Универсал..""Vahimadrus kaugel merest""Bangladeshi rahvavabariik""Väike Lykke-raamat""Mu isamaa on minu arm""Jutte klaasniidist""Interdistsiplinaarne seksuoloogia""Tallinna kiirabi ajalugu""Lüüriline miilits ja kolmteist h..""Kultuuritekst ja traditsioonitekst""Peegeldused""Olematu saar? Peaaegu uskumatud se..""Viimne linn""Moeloojate leksikon. Maailma kõig..""Leia õige suhe. Kuidas leida ja h..""Tõusev Noorus 1940/6""Bioloogia 7. klassile. II osa""1935 ja järgmised aastad""Kartulitoite""Upa, upa, oalilli. Valimik luuletu..""Neli mordvalannat""Seenespekter""Kommunism või elav Buddha""Kassid on etemad kui mehed [karika..""Tales of an Old Salt""Kasvamine Iseendaks: Puurilind""Suur lootus. Kuidas leida tuleviku..""Salomé""Käeulatuses""Elu täis vaprust""Eesti-vene, vene-eesti õigusteadu..""Tallinna ajalugu. XIX sajandi 60-n..""Eikeegi eikunagi eikusagil""Machu Picchu juurest paremale. Kad..""Ladina keele lugemik keskkooli X j..""Heino Elleri nimeline Tartu Muusik..""Uus liiklusseadus [seisuga 01. juu..""Neletriin ja Kapi-Kaarup""NSV Liidu Ülemnõukogu valimiste ..""Stiilivaatlusi kirjandustunnis""Korteri remont""Kesk-Aasia. Teretutvus""Plastmasskonstruktsioonid""Must muuseum. Uus Scotland Yard""Pime instinkt""Saatuse üllatused""Tervise Varaait. Eneseravimine ja ..""Kangelased on mu nõrkus""Madame Dorthea""Õpetaja esimene tööaasta. Prob..""Macgregor Grooms""Louis XIII. Armulood prantsuse õu..""Inetu pardipoeg""Lift tapalavale""Looming 2001/8. Eesti Kirjanike Li..""Lemmiklaulik IV""Küüniku sõnaraamat""Eesti keele õpik V klassile""Päev, mil ma kukkusin muinasjuttu""Maailma suurim mõistatusteraamat ..""Sa valid minu?""Viola""Naer on terviseks. Lõbusaid lugus..""Pimeduse varjus""Hutchinsoni maailma ajaloo kronolo..""Kirjutamise kunst. Tekstiõpetuse ..""Liiseli võti"
86 tk kogusumma: 644,00 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Kultuuriturundus
Autor(id): Bonita M. Kolb

Kirjastus: Atlex
Linn: Tartu
Aasta: 2005
Originaalkeel:
Tõlkija: Krista Kallis
ISBN: 9789985957462
Lehekülgi: 190

Seisukord: normaalses seisukorras raamat

Mõõdud: 175x245
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites

Sisu:
Raamat kirjeldab uut tüüpi võistluslikku keskkonda, milles kultuuriorganisatsioonid tänapäeval tegutsema peavad, ning seda, kuidas selles keskkonnas uute väljakutsetega toime tulla. Tänapäeva kultuuritarbija on varasemast erinev: piirid "kõrgkultuuri" ja "popkultuuri" vahel on tema jaoks üha ähmasemad ning publik ootab kultuurikogemust, mis ühtlasi lahutaks meelt. Autor tutvustab strateegiaid, mille abil tekitada inimestes kultuuri tarbimise harjumust, maksmata seejuures lõivu kultuurikorralduse reeglile number üks: tarbija maitse ei tohiks juhtida kunstiteose valmimist. Raamat keskendub enim turunduse aspektidele, mis on seotud nende uute väljakutsetega, näiteks sihtgrupi määratlemine, kultuuri reklaamimine ja kultuurinähtuse või -sündmuse positsioneerimine meelelahutusest küllastatud kultuuriturul. Eraldi peatükid on pühendatud uue kultuuritarbija analüüsimisele, turunduse rollile kultuuriorganisatsioonis, kultuuritarbija motivatsioonile ja valikutele, turu sihtgruppideks jagamisele, publikuuringutele, "kultuuritootele" ja selle publikuni viimisele, hinnapoliitikale ja toetustele ning reklaamile-promotsioonile.

Originaali pealkiri Marketing for cultural organisations. Eesti keeles

Märksõnad:
Atlex
kultuuriorganisatsioonid
kultuuriturundus
turundusstrateegiad
positsioneerimine (maj.)
turu segmentimine
konkurentsivõime
kultuuriturundus
kultuuriorganisatsioonid
kultuuritööstus
turundus
turustus
sponsoreerimine
publik
auditoorium (meedia)
turundusstrateegiad
kultuurikorraldus
kõrgkooliõpikud

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat.ee
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat.ee
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat.ee
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat.ee
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat.ee
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud