Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
KultuuriturundusAutor(id): Bonita M. Kolb
Kirjastus: Atlex
Linn: Tartu
Aasta: 2005
Originaalkeel:
Tõlkija: Krista Kallis
ISBN: 9789985957462
Lehekülgi: 190
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 175x245
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Raamat kirjeldab uut tüüpi võistluslikku keskkonda, milles kultuuriorganisatsioonid tänapäeval tegutsema peavad, ning seda, kuidas selles keskkonnas uute väljakutsetega toime tulla. Tänapäeva kultuuritarbija on varasemast erinev: piirid "kõrgkultuuri" ja "popkultuuri" vahel on tema jaoks üha ähmasemad ning publik ootab kultuurikogemust, mis ühtlasi lahutaks meelt. Autor tutvustab strateegiaid, mille abil tekitada inimestes kultuuri tarbimise harjumust, maksmata seejuures lõivu kultuurikorralduse reeglile number üks: tarbija maitse ei tohiks juhtida kunstiteose valmimist. Raamat keskendub enim turunduse aspektidele, mis on seotud nende uute väljakutsetega, näiteks sihtgrupi määratlemine, kultuuri reklaamimine ja kultuurinähtuse või -sündmuse positsioneerimine meelelahutusest küllastatud kultuuriturul. Eraldi peatükid on pühendatud uue kultuuritarbija analüüsimisele, turunduse rollile kultuuriorganisatsioonis, kultuuritarbija motivatsioonile ja valikutele, turu sihtgruppideks jagamisele, publikuuringutele, "kultuuritootele" ja selle publikuni viimisele, hinnapoliitikale ja toetustele ning reklaamile-promotsioonile.
Originaali pealkiri Marketing for cultural organisations. Eesti keeles
Märksõnad:
Atlex
kultuuriorganisatsioonid
kultuuriturundus
turundusstrateegiad
positsioneerimine (maj.)
turu segmentimine
konkurentsivõime
kultuuriturundus
kultuuriorganisatsioonid
kultuuritööstus
turundus
turustus
sponsoreerimine
publik
auditoorium (meedia)
turundusstrateegiad
kultuurikorraldus
kõrgkooliõpikud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 20,00 eurot
Karl Homann, Andreas Suchanek, Sissejuhatus majandusteadusesse I,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2008, hind: 6,00 eurot
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur. Toimetanud: Aita Nurga, Ärimudeli generatsioon. Praktiline juhend visionääridele, mängureeglite muutjatele.,
Eesti Rahvusraamatukogu, 2014, hind: 25,00 eurot
Robert S. Kaplan, Robin Cooper, Kulu ja tulemus,
Fontes, 2002, hind: 25,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2008, hind: 20,00 eurot
Koostaja Ilkka Taipale, 100 Soome innovatsiooni,
Leo Mechelin säätiö, 2017, hind: 15,00 eurot
Heldi Kikas, Epp Koger ja Sirje Mets, Tööstuskaubaõpetus,
Argo, 2007, hind: 12,00 eurot
koostanud Ester Šank; eessõna: Rein Veidemann, President [valik Vabariigi Presidendi Arnold Rüütli kõnedest],
Eesti Keele Sihtasutus, 2003, hind: 11,00 eurot
Koostanud: Madis Peterson, Finantsanalüüs,
Külim, 2000, hind: 12,00 eurot
Rein Müllerson, Demokraatia – kas inimkonna tulevik? Tingimusliku ja kontekstuaalse lähenemise vajalikkusest demokraatia levitamisel,
Tallinna Ülikool, 2013, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2229 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!