Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Tulusad kliendid. Kuidas neid ära tunda, arendada ja hoidaAutor(id): Charles Wilson
Kirjastus: Eesti Ekspressi Kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Arvo Uustalu, Urho Meister
ISBN: 0749428252
Lehekülgi: 176
Seisukord: pisut kulunud kaaned, sisu olemas ja korralik
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Charles Wilson näitab kiirelt ja arusaadavalt, et mitte iga leitud klient ei ole teie firmale samaväärne. Õigete klientide valik ja neile keskendumine aitab tõsta iga ettevõtte kasumlikkust. Raamat mitte teoreetiliseks lugemiseks, vaid koheseks igapäevases praktikas kasutamiseks.
Jüri Kaljundi, MicroLinki turundusdirektor
Hind:
12,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Andres Arrak, Raul Eamets, Avo Viiol, Rahvamajandus economicsi alusel (makrotasand I),
Avita, 1992, hind: 6,00 eurot
E. Laane, Juht ja tervis,
Eesti ENS Riikliku Agrotööstuskomitee Info- ja Juurutusvalitsus, 1987, hind: 3,00 eurot
Toimetanud Margit Sutrop, Eesti Naisüliõpilaste Selts 1911-1991,
Eesti Naisüliõpilaste Selts, 1991, hind: 6,00 eurot
Euroopa Liidu Komisjon, Ühtne turg,
Perioodika, 1996, hind: 4,00 eurot
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, Ameerika Ühendriikide Väikeettevõtete Administratsioon, Sinu äriplaan,
Oregoni Väikeettevõtete Arendamise Keskuste Võrk, 1994, hind: 9,00 eurot
koostaja Silva Anspal, Külavanema käsiraamat. Teine vihik, Dialoog,
Eesti Väikelinnade ja Külade Liikumine ''Kodukant'', 2001, hind: 10,00 eurot
John Westwood, Turundusplaan,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 3,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 8,00 eurot
John Tschohl, Teeninduskunst,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2441 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!