Kuidas jõuda müügis tippu? Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni
Autor(id): Ekke Lainsalu
Kujundaja: Heiko Unt, Raivo Vaikla


Kirjastus: OÜ Müügitreeningute Keskus
Linn:
Aasta: 2015
Originaalkeel:
ISBN: 9789949385812
Lehekülgi: 272

Seisukord: heas korras raamat, pühendus sees

Mõõdud: 330x252
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Müügitöö on üks raskemaid ameteid. Et jõuda müügis tippu, on vaja osata teha asju teistest erinevalt. Kuidas leida uusi kliente, teha edukat telefonimüüki, kaitsta oma hinda, võita pakkumisi ja lõpetada tehinguid? Sellest raamatust leiad vastused oma kõige põletavamatele müügiküsimustele.
“Kuidas jõuda müügis tippu” on tuntud müügikoolitaja ja endise tippmüügimehe Ekke Lainsalu kirjutatud raamat, mis tugineb reaalsetel Eesti turu kogemustel ja mida illustreerivad mahlakad lood elust enesest.

Siit raamatust leiad vastused järgnevatele küsimustele:

1. Kuidas saada üle helistamise hirmudest?
Et teha müüv kõne, tuleb ületada enda alateadlikud hirmud. Väga paljud kõned jäävad tegemata seetõttu, et müüja lihtsalt ei julge kliendiga kontakti võtta. Raamatu esimesest osast leiad 5 tehnikat, kuidas kõige suuremaid müügihirmusid ületada ja need hoopis enda kasuks tööle panna. Tulemus? Veenvad müügikõned, mis panevad kliendi kuulama ja ostma.

2. Kuidas leida uusi kliente?
Uued kliendid on iga äri jaoks määrava tähtsusega. Meie väikesel turul on uusi kliente leida eriti keerukas, kuid paljud jäävad ka välisturgudel klientide saamisega kimpu. Külmade kõnede tegemine on raske töö, kuna äraütlemisi tuleb palju.
Selles osas saad 6 ideed, kuidas leida uusi kliente külmi kõnesid tegemata ja suurendada niiviisi kliendibaasi poole võrra.

3. Kuidas teha tulemuslikke müügikõnesid?
Paljud müüjad saavad äraütleva vastuse juba esimese minuti jooksul ja ei pääse sekretäridest kaugemale. Kuidas saada sekretäridega jutule, pääseda neist mööda ja jõuda otsustajani? Mida teha siis, kui soovitatakse saata e-kirjaga tutvustavaid materjale ning kasutatakse teisi viisakaid ja vähem viisakaid äraütlemisi? Selles osas saad hulga näidissõnastusi ja tehnikaid, millest paljusid pole varem laiemalt kasutatud. Boonusena saad ideid, kuidas panna kliente hoopis Sulle helistama. Tulemus – Sa pääsed alati otsustaja jutule!

4. Kuidas viia läbi müügikohtumine?
Enamik müügiinimestest teeb kohtumise alustamisel vigu, mis lähevad neile lõpptulemusena maksma tehingu. Kohe käiste üleskäärimine ja müüma hakkamine ei ole alati õige. Mida aga teha siis, kui klient palub Sul pakutava tutvustamisega pihta hakata? Selles osas saad teada saladusi, mis aitavad Sul saavutada kliendiga suurepärase suhte ja muuta ta konkurendikindlaks.

5. Kuidas viia läbi võimas ja müüv esitlus?
Müügiesitluse tegemiseks on kaks võimalust: kas teha seda viletsalt või viisil, mis paneks kliendid ostma. Kuidas müüa, missuguseid argumente kasutada, kuidas klienti veenda, et just Sinu pakutav on kõige kasulikum? See osa aitab Sul müügiargumente konkurentidest palju müüvamaks tuunida. Saad hulga tehnikaid, küsimusi, sõnastusi ja dialooge, mille kasutuselevõtmine garanteerib tulemuse.

6. Kuidas konkurente seljatada?
Konkurendid tegutsevad pidevalt selle nimel, et Su kliente üle lüüa ja tehinguid nina alt ära noppida. Konkurentsivõitlus on halastamatu ja nendega võistupakkumistes osalemine on kurnav ning rahaliselt hävitav. See osa annab uusi mõtteid, kuidas konkurentidele tagatulesid näidata ja nende kliendid endale võita.

7. Kuidas muuta oma pakkumine tõeliseks müügirelvaks?
Pakkumiste tegemine on üks kõige tähtsamaid asju. Pakkumine peab olema selline, mis müüks ka sellele otsustajale, kes sinuga näost-näkku kunagi kohtunud pole. Paljud eksivad selle vastu, et saadavad pakkumise asemel hinnakalkulatsiooni ja toodete kirjelduse. See on viga, mis läheb maksma palju tehinguid! Pakkumine on kõige tähtsam müügirelv, mis peab müüma ka nendele, kes ei ole Sinu poolel.
Selles osas saad uusi tehnikaid müüvate pakkumiste tegemiseks.

8. Kuidas seljatada hinna vastuväiteid?
Müük pole kerge – küll seatakse kahtluse alla hind, küll väidetakse, et konkurendid tegid soodsama pakkumise, küll poetakse erinevate süüdistuste ja ettekäänete taha. Selles osas saad kümneid tehnikaid, kuidas hinna vastuväiteid hävitada ja need hoopis enda kasuks pöörata.

9. Kuidas kasutada closingutehnikaid?
Nagu müügikõne ja kohtumise alustamine on oluline, on seda ka lõppfaas ehk tehingu saamine. Keskmist müügitehingut tuleb lukku lüüa korduvalt. Saad enda kasutusse parimaid closingutehnikaid, mille abil suudad tehingud palju kindlamalt koju tuua.

10. Kuidas luua püsiv müügikasv ja edu?
Müügis kipub motivatsioon kergesti kaduma. Tahaks, et keegi toetaks ja aitaks, kuid sageli ei leia abi kusagilt. Parimad müügiinimesed suudavad end ise käimas hoida ja motiveerida. Kuidas end käima tõmmata ja kuidas mitte kaotada energiat? Siit saad ideid, kuidas muuta müügiedu püsivaks ja teenida püsivalt palju rohkem.

Niisiis, käesolev raamat on Sulle müügikarjääri tegemisel hea abiline. Niipea, kui Sul tekib mõni küsimus või tuleb ette takistus, on Sul võimalik lahenduse leidmiseks raamat avada ja tuletada meelde vastav tehnika või nipp, mida kohe kasutada. Puudu neist ei tule – selles raamatus on nii palju praktilisi tehnikaid, et Sul jääb nende kõigi töösse rakendamiseks aega väheks.

Märksõnad
müümine
müügisuhtlemine
nõuanded
käsiraamatud
OÜ Müügitreeningute Keskus

Hind: 23,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Dan Hill, Tõe kehastus,
Fontes, 2005, hind: 3,50 eurot

Investeeringuarvutlus,
Külim, 1999, hind: 4,50 eurot

Jaak Leimann, Vello Rääk, Juhtimise konsulteerimine,
Külim, 2004, hind: 8,00 eurot

Peter Clayton, Kehakeel töökeskkonnas. Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti.,
Koolibri, 2004, hind: 14,00 eurot

Sander Karu, Juhtimise võlu ja valu (1. osa). Eesti tippjuhtide mõtteid oma tööst,
Rafiko, 2001, hind: 9,00 eurot

Stephen R. Covey, Printsiipidekeskne juhtimine,
Ilo, 2004, hind: 17,00 eurot

Juri Artamonov, Viktor Levin, Vladimir Tsvetov, Rahamaailma vägevad IV,
Eesti Raamat, 1989, hind: 2,00 eurot

A. Kivikangur, M. Leemets ja A. Sõrmus, Rahamaailma vägevad III,
Eesti Raamat, 1985, hind: 2,00 eurot

Rahamaailma vägevad II osa,
Eesti Raamat, 1981, hind: 2,00 eurot

Michael Craig, 50 parimat (ja halvimat) tehingut läbi aegade,
Pegasus, 2002, hind: 15,00 eurot



Majandus, poliitika all on 1833 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat.ee
Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat.ee
Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat.ee
Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat.ee
Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat.ee
Kuidas jõuda müügis tippu? Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni, Ekke Lainsalu, OÜ Müügitreeningute Keskus 2015 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 35 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Üheskoos lugejatega
Kataloogi täiendamisel oleme eelkõige lähtunud  huvipakkuvatest väljaannetest. Võimalik on raamatuid osta veebilehe kaudu ja plaan on pakkuda edaspidi veelgi lisaks võõrkeelset kirjandust.

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 


www.vanaraamat.ee © 2020 Biblio OÜ » Kasutatud raamatud